Gå til innhold

Er dette psykisk eller faktisk fysisk?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg har begynt å få elendig søvn om nettene fordi jeg bråvåkner og må gispe etter luft fordi noe "snører seg sammen" i halsen på meg sån at jeg må sette meg opp for å få til å puste igjen. Jeg har ikke snorking, og i tillegg er det noe som sager ved på loftet i 12 tiden middnattstid veldig ofte, i tillegg til at noe løper/går på loftet. "Loftet er bare der for elektriske aparater med strøm til omsorgsboligene." Det har dødd 2 personal som jobbet her, og det er etter disse døde jeg har hørt disse tingene. Det skremmende er at nattevaktene ikke hører det når de prøver å gå ut å høre. I dag var jeg supertrøtt av disse "kvelnings-attackene" at jeg sov ca fra 14.15 til 17.30. Nå er jeg iblandt forundret over at det ikke er formiddag, men faktisk kvelden. Er dette fysisk eller bare psykisk? Det er som om noe tar kvelertak på meg og stenger pusterøret når jeg skal sove. (Spessielt når jeg ligger på rygg.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...