Gå til innhold

Ingen skikkelser/skygger hjemme, men mange i spania-leiligheten

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Åndene satte opp den tomme juice kartongen etter den hadde fallt over ende, og jeg såg skikkelser/skyggehoder som kikket på meg fra soverommet når jeg satt i stua. Når jeg var på soverommet prøvde åndene å komme inn/ut av såveromsdøra om den var lukket, ved å skrape på døra. Her hjemme, har det nå kommet tømmerhugger arbeider-lyder midt på nettene som ikke kan bevises for nattevaktene for de tror ikke på meg. Det sages i tre opptil flere ganger, og lyden kommer fra taket. Men jeg ser ingen her, som jeg gjorde i leiligheten i spania, der åndene holdt mest til på soverommet. Jeg så noe åndelig i klesskapet der også. Åndene fikk mobilen min til å starte apper av seg selv som jeg ikke visste jeg hadde på den og skrudde på taklyset på soverommet. Her hjemme er det "tømmerhuggere" og "vandrende/løpende"på loftet ofte. Tror dere som meg, at det er åndene til avdøde omsorgspersobal her, og selvmordere/demoner der jeg bodde i spania i juli? Noe skrudde på aparater der på soverommet også.

Skrevet
1 minute ago, Blomsterfluen said:

Åndene satte opp den tomme juice kartongen etter den hadde fallt over ende, og jeg såg skikkelser/skyggehoder som kikket på meg fra soverommet når jeg satt i stua. Når jeg var på soverommet prøvde åndene å komme inn/ut av såveromsdøra om den var lukket, ved å skrape på døra. Her hjemme, har det nå kommet tømmerhugger arbeider-lyder midt på nettene som ikke kan bevises for nattevaktene for de tror ikke på meg. Det sages i tre opptil flere ganger, og lyden kommer fra taket. Men jeg ser ingen her, som jeg gjorde i leiligheten i spania, der åndene holdt mest til på soverommet. Jeg så noe åndelig i klesskapet der også. Åndene fikk mobilen min til å starte apper av seg selv som jeg ikke visste jeg hadde på den og skrudde på taklyset på soverommet. Her hjemme er det "tømmerhuggere" og "vandrende/løpende"på loftet ofte. Tror dere som meg, at det er åndene til avdøde omsorgspersobal her, og selvmordere/demoner der jeg bodde i spania i juli? Noe skrudde på aparater der på soverommet også.

Nei, jeg tror nok det er "fantasier".

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Blomsterfluen said:

Tror dere som meg, at det er åndene til avdøde omsorgspersobal her, og selvmordere/demoner der jeg bodde i spania i juli?

Nei.

Anonymkode: 92ee5...b15

stjernestøv
Skrevet
14 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg tror det er ånder ja...

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, det er ikke det...

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Janus30 skrev:

Nei, det er ikke det...

Joda...

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Joda...

Nei.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Janus30 skrev:

Nei.

:P 

Skrevet

Jeg vet heldigvis ikke noe om selvbomberdemoner. Men i dag var det noen unger fra sommerskolen som intervjuet meg med verdens greieste spørsmål, og tok bilder av skyggen min. Håper den tok seg bra ut.

Skrevet
3 timer siden, cathlin skrev:

Jeg vet heldigvis ikke noe om selvbomberdemoner. Men i dag var det noen unger fra sommerskolen som intervjuet meg med verdens greieste spørsmål, og tok bilder av skyggen min. Håper den tok seg bra ut.

Kanskje hun har bodd i samme leilighetskompleks som A-S, du vet han usynlige mannen som åpner skapdører og drikker cola, men ikke drikker cola zero.

Skrevet
15 minutter siden, Dorthe skrev:

Kanskje hun har bodd i samme leilighetskompleks som A-S, du vet han usynlige mannen som åpner skapdører og drikker cola, men ikke drikker cola zero.

Godt mulig. Usynlige menn som drikker cola vil man ikke ha i hus.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, cathlin skrev:

Godt mulig. Usynlige menn som drikker cola vil man ikke ha i hus.

Kokka'n vil man ha for seg selv, vel.

Anonymkode: 52c38...67c

Blomsterfluen
Skrevet
28 minutter siden, Dorthe skrev:

Hvem er A-S? Jeg søjte på google men det stod ingenting om en usynlig mann som drikker cola som het A-S der.

AnonymBruker
Skrevet

Masse mobbing og/eller skulte koder her på forumet.

AnonymBruker
Skrevet

A-S = AntiSosial?

Blomsterfluen
Skrevet (endret)
49 minutter siden, Dorthe skrev:

Kanskje hun har bodd i samme leilighetskompleks som A-S, du vet han usynlige mannen som åpner skapdører og drikker cola, men ikke drikker cola 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

A-S = AntiSosial?

Hva betyr det når de sier at han er usynlig? Og hvorfor drikker han ikke annet enn cola uten å drikke cola? Jeg skjønner ikke dette...

Endret av Blomsterfluen
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Masse mobbing og/eller skulte koder her på forumet.

Overtolker man nå?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hva betyr det når de sier at han er usynlig? Og hvorfor drikker han ikke annet enn cola uten å drikke cola? Jeg skjønner ikke dette...

Bare noen som 'tuller', tror jeg.

Skrevet

A-S er en Bekjent.  Ingen mobbing her, faktisk.  Han åpner kjøkkenskap og drikker kun Cola og A-S har diabetes og har derfor bare Cola når det er besøk.  Vi kan vel kanskje kalle ham et spøkelse, men han er ikke farlig, han stjeler kun Cola.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, stjernestøv said:

Hvorfor kommer aldri disse aktive krabatene av noen ånder, på besøk til meg? Jeg er veldig følsom, åndevennlig, nysgjerrig, åpen for nye opplevelser osv. I løpet av de antall 10-år jeg har levd, alle steder jeg har bodd og vært (også steder andre nylig haddde sett og opplevd det ene og det andre), må jeg si at åndene skuffer med sitt fravær. Ingen koselig rasling i tallerkener og bestikk, dører og vinduer må jeg åpne selv, og når glass knuser, er det visst jeg som har skumpet borti det.

Anonymkode: d3a09...a63

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...