AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 Jeg har en datter i tenårene som er sår i underlivet av for mye aktivitet i sengen. I kveld sa hun: "Se her mamma" Så dro hun ned trusen og jeg ble lettere sjokka men så jo hun var sår og kom meg gode råd. Men har jeg gjort noe galt når hun er så "frisinnet" at hun viser meg sitt aller mest intime? Anonymkode: d0a1f...4a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en datter i tenårene som er sår i underlivet av for mye aktivitet i sengen. I kveld sa hun: "Se her mamma" Så dro hun ned trusen og jeg ble lettere sjokka men så jo hun var sår og kom meg gode råd. Men har jeg gjort noe galt når hun er så "frisinnet" at hun viser meg sitt aller mest intime? Anonymkode: d0a1f...4a6 Jeg synes det tvert om virker som et godt tillitsforhold... Anonymkode: 72934...148 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det tvert om virker som et godt tillitsforhold... Anonymkode: 72934...148 Støttes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.