Gå til innhold

Spøkelses-gevær med spøkelseskuler som skader?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Finnes det/har noen i verden opplevd dette? Jeg er bare en nyskjerrig asperger som lurer på dette. Kan det være de som sager på loftet som kveler meg når jeg skal sove? Kvelningene begynte da noe sagde ved (hørtes sån ut ivertfall) i forrige uke om natta i 00.00 tiden. Finnes det ånder med helseskadelige pistoler som skyter sykdom og lidelse inn i kroppen på utvalgte mennesker? Jeg lurer på det akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det tviler jeg på...

Anonymkode: 7d4bf...625

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Finnes det/har noen i verden opplevd dette? Jeg er bare en nyskjerrig asperger som lurer på dette. Kan det være de som sager på loftet som kveler meg når jeg skal sove? Kvelningene begynte da noe sagde ved (hørtes sån ut ivertfall) i forrige uke om natta i 00.00 tiden. Finnes det ånder med helseskadelige pistoler som skyter sykdom og lidelse inn i kroppen på utvalgte mennesker? Jeg lurer på det akkurat nå.

Nei.

hvor får du alle disse spinnville teoriene fra? ... 

Anonymkode: 90713...b7c

Blomsterfluen
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

hvor får du alle disse spinnville teoriene fra? ... 

Anonymkode: 90713...b7c

Jeg får dem fra min autistiske tankegang og av lydene og at ting blir rørt på seg uten noe som kan sees. I spania ble laderen dratt litt ut av kontakthullene hele tiden. Kan det være endetiden som sier at mesias kommer tilbake for å frelse oss? Har kristendommen skjult endetid beskjedene ved å aldri lese fra det gamle testamentet mer, men bare fra det nye i taler i gudstjenester og sån?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, Blomsterfluen said:

I spania ble laderen dratt litt ut av kontakthullene hele tiden.

Sikker på at det ikke bare var en slingrete kontakt?

Blomsterfluen
Skrevet

Donald trumph er sikkert bibelens ord for "djevelen". Jeg såg på avisforside at planene hans var farlige ifølge norsk politiker. Han skjuler sikkert noe grusomt som han planlegger.

Blomsterfluen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke bare var en slingrete kontakt?

Ja. Alle kontakthullene var sån. Og mobilen klikket med å åpne gear app på soverommet der det var mest ånderlige energier. Lyset skrudde seg på også uten at jeg rørte det der. Det var barberblader med blod på i en beholder der i stua.

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, Blomsterfluen said:

Donald trumph er sikkert bibelens ord for "djevelen". Jeg såg på avisforside at planene hans var farlige ifølge norsk politiker. Han skjuler sikkert noe grusomt som han planlegger.

Det minner meg endel om Hitler... mange skremmende likheter.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, Blomsterfluen said:

Ja. Alle kontakthullene var sån. Og mobilen klikket med å åpne gear app på soverommet der det var mest ånderlige energier. Lyset skrudde seg på også uten at jeg rørte det der. Det var barberblader med blod på i en beholder der i stua.

Jeg vet ikke "forklaringen" her, men jeg er sikker på at det ikke er så ille som du frykter.

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det minner meg endel om Hitler... mange skremmende likheter.

Ok. Så donald trump er faktisk en mann som lurer stemmerne til å stemme på ham, og som kommer til å gjøre grusomme ting som foreksrmpel å gjøre ende på verden med 3 verdenskrig? Da hadde profeten nostradamus rett i endetiden.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, Blomsterfluen said:

Ok. Så donald trump er faktisk en mann som lurer stemmerne til å stemme på ham, og som kommer til å gjøre grusomme ting som foreksrmpel å gjøre ende på verden med 3 verdenskrig? Da hadde profeten nostradamus rett i endetiden.

Trump vil nok ikke få så stor makt, men det er en farlig og ustabil verden vi lever i nå. Da bør vi ikke ha en idiot av en villstyring i den absolutt mektigste posten.

Skrevet
6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Så de andre også disse blodige barberbladene, eller var det kun du som så dem?

Skrevet
7 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Finnes det ånder med helseskadelige pistoler som skyter sykdom og lidelse inn i kroppen på utvalgte mennesker?

Nei.

I Spania ble laderen dratt litt ut av kontakthullene hele tiden.

Det er ikke uvanlig at det er en bitteliten forskjell i størrelsen mellom norske og utenlandske kontakter, selv om man ikke trenger adapter. Da kan det være litt vanskelig å få støpslene til å sitte ordentlig i kontakten.

Kan det være endetiden som sier at Messias kommer tilbake for å frelse oss? Har kristendommen skjult endetidbeskjedene ved å aldri lese fra det gamle testamentet mer, men bare fra det nye i taler i gudstjenester og sånn?

Jeg tror nok endetidstegnene blir tydeligere enn sånt småtteri som bare noen enkeltpersoner opplever her og der.

I Norge er det et fast oppsett med bibeltekster for kirkeåret.  Det leses fra både det gamle og det nye testamentet hver eneste søndag.  Men den norske kirken er ikke så opptatt av endetid, dom / straff og helvete lenger.

Blomsterfluen
Skrevet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Så de andre også disse blodige barberbladene, eller var det kun du som så dem?

De andre såg dem også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...