Gå til innhold

NHD så du mitt spørsmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skrev i går at jeg var "meget forundret", og jeg skulle gjerne ville ha svar på det spørsmålet, er det mulig?

Jeg leste faktisk også at en annen hadde erfart noe lignende. Det er ikke en stor sak nå, de har endret det...så på den måten er jo ting greit, men jeg greier ikke å forstå hva de mener med "følgefeil", "sitte med to pasienters journaler",  også blande disse? (det var det de forklarte det med)

Jeg hadde tidligere i sommer en meget konstruktiv og god samtale på akuttpsykiatrisk, jeg hadde visst en eksistensiell krise, fden løste psykiateren "og jeg"...bare noen få samtaler, det var en veldig konkret og effektiv psykiater, noe jeg likte, Psykiateren hadde bare klippet og limt fra "et sted", så denne gjorde meg egentlig oppmerksom på saken, da stilte spørsmål ved tidligere innleggelser og mani diagnose...

Psykiateren var ikke så sjokkert som meg over at sånne feil kan skje, bad meg ta det helt med ro, det var lett å få slettet og ordnet opp i, skulle finne ut av alt sammen meg, men sa jeg burde lese journalnotater. Jeg svarte at det var med egen bevissthet rundt også min egen detaljorientering at jeg ikke ville bruke tid på å fordype meg i helsedetaljer....Dette syns psykiateren var en forståelig og klok beslutning, men sa at epikriser, kunne jeg raskt skumme igjennom, så fra nå av skal jeg jo gjøre det.

Takk om du har tid å svare meg på dette.

(jeg fortalte faktisk psykiateren om deg, og en ting du ikke vet at du hjalp meg med for ca 6 år siden....første gang jeg var på dol. Jeg ville egentlig takke deg for det, ettersom vi jo ble bedre og bedre kjent, og etter at psykiateren sa det var en klok psykiater som ga dette rådet....kjente jeg igjen på det der, at jeg altså er takknemmelig for at du var så tydelig. Det var pga av dette at jeg faktisk oppdaget dol, og saken var at du rådet meg til å ta ut min datter i barnehagen pga av dette meget spesille truende barnet hun var utsatt for, noe vi gjorde, og som viste seg å være det beste, på skolen fungerte jo ting riktig godt, Så takk, om du husker den sak) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...