Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 En dame sa til meg en gang at noen ble så lei seg at de drog ut sine egne tarmer fra sin egen rumpe og så måtte de til legen. Går det virkelig an å dra ut sine egne tarmer sån uten å skjære seg opp, bare dra dem ut ved å bruke hånda si? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Nå synes jeg fu kan begrense antall spørsmål PM tenkelige og utenkelige ting. 0 Siter
Wretch Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Tror det fungerer med en slags krok, eller tang, men du kommer nok ikke unna smerte. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Forfatter Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, Xtra skrev: Nå synes jeg fu kan begrense antall spørsmål PM tenkelige og utenkelige ting. Nei, jeg må spørre, fordi jeg vet ikke hva som er sant eller løgn av det folk som hun dama fortalte meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 41 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Nei, jeg må spørre, fordi jeg vet ikke hva som er sant eller løgn av det folk som hun dama fortalte meg. Da synes jeg du kan stille alle spørsmålene i EN tråd og ikke lage et nytt innlegg for hvert spørsmål. Anonymkode: 810e7...df8 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Forfatter Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da synes jeg du kan stille alle spørsmålene i EN tråd og ikke lage et nytt innlegg for hvert spørsmål. Anonymkode: 810e7...df8 Ja. Det ee bare det at jeg ikke får svar på alt som jeg gjør, hviss jeg tar forskjellige spørsmål inni en tråd som er om noe annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Ja. Det ee bare det at jeg ikke får svar på alt som jeg gjør, hviss jeg tar forskjellige spørsmål inni en tråd som er om noe annet. Du spør om veldig mye rare ting da. Anonymkode: ce69c...92d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.