Gå til innhold

Koder og tegn fra Gud?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Gud vil jo du skal leve lengst mulig, har nok med din fremtid å gjøre. Man kan også få tegn gjennom en sang f.eks,det har jeg fått når jeg har slått på radioen. Eller vi sitter i bilen, plutselig kommer en sang som passer. 

jeg hadde det helt intenst slik med sanger og artikler i media og sånn da jeg var lagt inn,men det har gitt seg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

jeg hadde det helt intenst slik med sanger og artikler i media og sånn da jeg var lagt inn,men det har gitt seg

Ok. Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. 

Skrevet

Da jeg var innlagt ble jeg betatt av nesten alle de mannlige ansatte, som om Gud hjalp meg tenne på norske, fremfor før da jeg bare ble tiltrukket av bartendere i utlandet som aldri gir noen fremtid.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. 

Gud hadde en plan for meg at jeg skulle få barn med en israeler og bli jøde, men så ble jeg forført av satan og falt for tyrkisk bartender som bare ville ha pengene mine og jeg ble veldig veldig syk, manisk psykotisk, som om jeg ble straffet av gud for å ha frafalt planen.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Gud hadde en plan for meg at jeg skulle få barn med en israeler og bli jøde, men så ble jeg forført av satan og falt for tyrkisk bartender som bare ville ha pengene mine og jeg ble veldig veldig syk, manisk psykotisk, som om jeg ble straffet av gud for å ha frafalt planen.

Lurer på om jeg blir straffet. Skulle jo bli gravid og fø min døde bror og, det var en oppgave jeg hadde. Da fikk jeg depo.provera der jeg var innlagt. Slapp jo mensen da, men kunne ikke bli gravid. Det kan jeg ikke nå heller, går på depo.provera og har ikke sex. Tvang meg selv til å ha sex når min bror ville komme igjen, men ble ikke gravid. 

Skrevet

Er glad jeg har time til psykolog i slutten av denne måneden, syns det er lenge å vente, men får bare holde ut.

Skrevet

Og der kom jeg over en artikkel ang å få barn i 40-årene

føler den er rettet mot meg 

derfor Gud vil jeg skal unngå disse sykdommene

så jeg skal leve lenger og følge opp fremtidig avkom jeg kommer til å få i høy alder 

Skrevet
14 minutter siden, Annkarin skrev:

derfor Gud vil jeg skal unngå disse sykdommene

så jeg skal leve lenger og følge opp fremtidig avkom jeg kommer til å få i høy alder 

Dette er tilfeldigheter.

Anonymkode: a7309...a29

Skrevet
7 timer siden, Annkarin skrev:

Den artikkelen var hovedoppslaget på en av nettavisene i går formiddag, så det er nok svært mange som kom over den.

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. 

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Lurer på om jeg blir straffet. Skulle jo bli gravid og fø min døde bror og, det var en oppgave jeg hadde.

Kjære stjernestøv, ikke tenk sånn.  For ikke så altfor lenge siden trodde mange at vonde hendelser i livet, som f.eks. å få et barn det var noe galt med eller en ulykke som rammet et familiemedlem, var en straff fra Gud for synder man hadde begått.  Denne tankegangen har vi heldigvis stort sett (bortsett fra noen fanatikere) fått bukt med. 

Barn fortjener å være ønsket i seg selv.  Tenk om du hadde fått en datter i stedet for å "gjenføde" den døde broren din - skulle hun levd med å være en dårlig erstatning? 

Se framover, vær her på jorden sammen med de unge som skal få barnebarnet ditt, ikke i andre dimensjoner med aliens og hevngjerrige guder.  God helg ;)

Skrevet
12 timer siden, Annkarin skrev:

Nei

skrev dette innlegget og skiftet så kanal på tv-en. Og det dreier seg om høyt kolesterol og statiner, som jeg kanskje skulle begynne med, men ikke kommet så langt. Tilfeldighet ? Eller påminnelse fra Gud

Ja - for disse tv-programmene, sangene på radioen og artiklene i avisene er det jo ingen andre enn dere som ser? Hva med alle de andre 4 millioner tv'ne det kringkastes på? Alle de 2 millioner andre som ser den samme artikkelen i nettavisa? Alle de andre som hører den samme sangen på radio akkurat da?

Er det ikke en smule arrogant, navlebeskuende og egosentrisk og tro at akkurat dere får en beskjed fra "gud", men at den samme beskjeden ikke betyr noe som helst for millioner av andre? Hva er det som gjør akkurat deg så spesiell for "gud"?

Skrevet
2 timer siden, laban skrev:

Kjære stjernestøv, ikke tenk sånn.  For ikke så altfor lenge siden trodde mange at vonde hendelser i livet, som f.eks. å få et barn det var noe galt med eller en ulykke som rammet et familiemedlem, var en straff fra Gud for synder man hadde begått.  Denne tankegangen har vi heldigvis stort sett (bortsett fra noen fanatikere) fått bukt med. 

Barn fortjener å være ønsket i seg selv.  Tenk om du hadde fått en datter i stedet for å "gjenføde" den døde broren din - skulle hun levd med å være en dårlig erstatning? 

Se framover, vær her på jorden sammen med de unge som skal få barnebarnet ditt, ikke i andre dimensjoner med aliens og hevngjerrige guder.  God helg ;)

Nei egentlig tror jeg ikke Gud er hevngjerrig, men jeg tror på karma. Hadde vært glad hadde jeg fått en datter, men det var vel ikke meningen jeg skulle få flere barn. Ja jeg gleder meg til å bli bestemor, og jeg vil være tilstede for dem. Men noe jeg tror på så intenst er vanskelig å bli kvitt. God helg der og :) 

Skrevet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Ja - for disse tv-programmene, sangene på radioen og artiklene i avisene er det jo ingen andre enn dere som ser? Hva med alle de andre 4 millioner tv'ne det kringkastes på? Alle de 2 millioner andre som ser den samme artikkelen i nettavisa? Alle de andre som hører den samme sangen på radio akkurat da?

Er det ikke en smule arrogant, navlebeskuende og egosentrisk og tro at akkurat dere får en beskjed fra "gud", men at den samme beskjeden ikke betyr noe som helst for millioner av andre? Hva er det som gjør akkurat deg så spesiell for "gud"?

Alle får beskjeder fra Gud/Universet, bare man legger merke til det. 

Skrevet
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er åpen for mangt og mye jeg altså (selv om jeg ikke gir særlig uttrykk for det her inne), men jeg er ydmyk nok til å innse at jeg er så ubetydelig i den store sammenhengen at sannsynligheten for at en eller annen "gud" (kall det hva du vil) skulle ha spesielle planer for akkurat meg og dermed sende meg beskjeder via radio eller tv, er tilnærmet lik 0.

Skrevet
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er åpen for mangt og mye jeg altså (selv om jeg ikke gir særlig uttrykk for det her inne), men jeg er ydmyk nok til å innse at jeg er så ubetydelig i den store sammenhengen at sannsynligheten for at en eller annen "gud" (kall det hva du vil) skulle ha spesielle planer for akkurat meg og dermed sende meg beskjeder via radio eller tv, er tilnærmet lik 0.

Alle er mye verdt, du også ;) Og alle får beskjeder bare man legger merke til det, alt er egentlig ett. Den samme energien, så alle er det samme. Kommer fra det samme og går tilbake til det samme. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Hva med alle de andre som leser den samme avisartikkelen eller ser det samme tv-programmet, er det en melding til dem også? Hvis ikke, hvordan vet du at den bare er til deg?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alle de andre som leser den samme avisartikkelen eller ser det samme tv-programmet, er det en melding til dem også? Hvis ikke, hvordan vet du at den bare er til deg?

Hvis det gir dem noe er det en melding til dem ja...

En merker når det treffer noe i meg. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis det gir dem noe er det en melding til dem ja...

En merker når det treffer noe i meg. 

Det er ikke meldinger fra gud av den grunn.

cdl6.jpg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meldinger fra gud av den grunn.

cdl6.jpg

Jo det tror jeg. Det kan være ting jeg leser her inne og som treffer meg, det kommer en beskjed fra Gud. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...