Gå til innhold

Koder og tegn fra Gud?

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke vrangforestilling, men tro. To ulike ting. 

Vet du hva defensjonen på tro er ? Da tenker jeg ikke på lettroenhet, eller noen form for naivitet

Skrevet
2 minutter siden, FGT skrev:

Vet du hva defensjonen på tro er ? Da tenker jeg ikke på lettroenhet, eller noen form for naivitet

Jeg vet hva tro er, det er så mye og folk kan tro hva de velger å tro på. Viten er det også. 

Skrevet (endret)
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet hva tro er, det er så mye og folk kan tro hva de velger å tro på. Viten er det også. 

Ja det er full overbevisning av noe en ikke ser, eller full viten om noe som en ikke kan se. Eller høre for den slags skyld .. Altså hvis jeg forstår deg rett. Du tror på gud, men er du  "overbevist" at gud, eller at det er gud som  åpenbarer seg i jeg koder, tv. radio eller psykoser andre andre ting ? Hvordan vil du kunne overbevise andre om det ?

Endret av FGT
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei, vitenskap er ikke tro.

Anonymkode: a7309...a29

Skrevet
Et øyeblikk siden, FGT skrev:

Ja det er full overbevisning av noe en ikke ser, eller full viten om noe som en ikke kan se. Eller høre for den slags skyld .. Altså hvis jeg forstår deg rett. Du tror på gud, men er du  "overbevist" at gud, eller at de er gud som  åpenbarer seg i jeg koder, tv. radio eller psykoser andre andre ting ?

Ja vi får meldinger om vi bare åpner øynene, de med psykoser er veldig sensitive for sånt. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jaja visdom da, visdom...

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, noe er fakta,  og noe er lettroenhet og ren skjer fantasi  når de påstår at vi stammer fra apekattene.  Det finnes ikke et eneste bevis på at vi kommer fra apekattene.

Endret av FGT
Skrevet

Da jeg var syk, så fikk jeg meldinger fra gud over alt. Og det ble mer og mer av det. Alt var tegn. Når jeg begynte på AP så forsvant tegnene, eller iallefall brøy jeg meg ikke om de.

Jeg selvhenfører nå også. Men jeg vet innerst inne att det er tull. Dessuten så hater jeg gud den tullingen, psykopaten og diktatoren. Vive la Resistance! 

Anonymkode: 5455f...b58

Skrevet

Hadde folk virkelig trodd på den himmelske fjott, så hadde de ikke vært redd for sykdom, for da hadde de gledet seg til himmelen.

Sorry to say... Vive la Resistance, lev livet mens du kan! Ikke la deg diktere av himmel hitleren.

Anonymkode: 5455f...b58

Skrevet
22 minutter siden, FGT skrev:

Nei, noe er fakta,  og noe er lettroenhet og ren skjer fantasi  når de påstår at vi stammer fra apekattene.  Det finnes ikke et eneste bevis på at vi kommer fra apekattene.

Vi stammer ikke fra "apekattene", men mennesket er nært beslektet med apene, men vi stammer ikke fra en nålevende apeart. Både vi og sjimpansene, som er våre nærmeste slektninger, stammer fra en art som levde for fem til syv millioner år siden.

Dette kan underbygges ved hjelp av fossiler. Det er imidlertid ikke bare fossilene som kobler oss til apene. De siste 20 årene har genteknologi gitt oss flere beviser.

Ved å sammenligne sjimpanse-DNA med menneske-DNA kan forskerne se hvilke utviklingstiltak mennesker og sjimpanser har gått igjennom siden artene våre gikk hver sin vei.

Faktisk er vi 99 prosent genetisk identiske med sjimpanser. Det er altså bare én prosent av DNA-et som skiller oss fra sjimpansene.

Man kan sikkert stille spørsmål ved deler av denne teorien, men dette er langt langt LANGT mer sannsynlig enn at Adam og Eva levde i edens hage for 6000 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...