AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 Finnes det flytende efexor, smeltetabletter, tabletter som kan løses i vann eller tygges av efexor? Eller finnes bare svelgetabletter? Anonymkode: 6bbfa...59c 0 Siter
aa-k-j Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 (endret) Er bare depotkapsler og skal svelges hele med vann. Endret 11. august 2016 av aa-k-j 0 Siter
Tandorini Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Det finnes også tabletter, de går under navnet "Venlix". De finnes bare i styrken 37,5 mg. Jeg vil tro det går greit å knuse/tygge disse, uten at jeg skal si det for sikkert. Men de må tas 2-3 ganger daglig, til mat. 0 Siter
Villanda Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flytende efexor, smeltetabletter, tabletter som kan løses i vann eller tygges av efexor? Eller finnes bare svelgetabletter? Anonymkode: 6bbfa...59c Depotkapslene kan åpnes. Kapselen i dette tilfellet mener jeg bare holder innholdet samlet, og uansett løses opp i magesekken. De bittesmå kulene eller tablettene inni Kapselen må ikke tygges. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.