Gå til innhold

Oppmerksomhet og hukommelse i prosentil

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
55 minutter siden, Wretch skrev:

Jeg lurer på hvorfor ting har gått til helvete.

Ok. Da har du fått svar på det.

Skrevet
5 minutes ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Ok. Da har du fått svar på det.

Det er ikke sikkert jeg spurte deg?

Skrevet
6 minutter siden, Wretch skrev:

Det er ikke sikkert jeg spurte deg?

Det er vel ikke han som svarte heller, bare påpekte at du hadde fått svar på hvorfor det gikk til helvete med uttdanningen.

Skrevet
Just now, Trine said:

Det er vel ikke han som svarte heller, bare påpekte at du hadde fått svar på hvorfor det gikk til helvete med uttdanningen.

Det er sarkasme.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Wretch skrev:

Det er sarkasme.

Hva da?

Skrevet
Just now, Trine said:

Hva da?

...

Er du senil?

Skrevet
1 minutt siden, Wretch skrev:

...

Er du senil?

Nei, det er jeg nok ikke selv om det kan føles sånn noen ganger. Men hva har senil med dette å gjøre?

Skrevet
Just now, Trine said:

Nei, det er jeg nok ikke selv om det kan føles sånn noen ganger. Men hva har senil med dette å gjøre?

Ikke bland kveruleringen din i denne tråden, vennligst.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Wretch skrev:

Ikke bland kveruleringen din i denne tråden, vennligst.

Det er ikke kverrulering, ville bare informere deg om at du nok har tolket feil det han skrev. Kverrulering klarer du fint på egenhånd, uten hjelp fra meg.

Skrevet
1 minute ago, Trine said:

Det er ikke kverrulering, ville bare informere deg om at du nok har tolket feil det han skrev. Kverrulering klarer du fint på egenhånd, uten hjelp fra meg.

Du er blind.

Skrevet
8 timer siden, Wretch skrev:

Du er blind.

Med andre ord så har du fått faglig svar som er totalt bortkastet. Tid han kunne brukt på andre som trenger og setter pris på hans hjelp.

Anonymkode: 94bee...404

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...