Gutt1986 Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Hei Folkens , lurer på om Brintellix 10 mg per døgn holder til tvangstanker og angst . Har akkurat byttet fra cipralex 40 mg til 10 mg Brintellix 10 mg. , men hørers det ikke lite ut ?? Takk for hjelpen , ha fortsatt en riktig god dag 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Sannsynligvis er det for lite, men bare utprøving kan si sikkert hva som er nok for deg. 1 Siter
Gutt1986 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Skrevet 12. august 2016 27 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Sannsynligvis er det for lite, men bare utprøving kan si sikkert hva som er nok for deg. Tusen takk for rask tilbakesvar NHD, har liksom gått på de 3 dager og føler meg mye mye bedre , var litt kvalm nå om morgen, men det gikk bort etter noe minutter, dermed venter jeg litt med å gå opp i dosen ?? Hva ville du ha anbefalt og eller tror virker mot tvangstanker ??? 15 mg 20 mg og eller 40 mg ?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Mange etterspør noe lignende som deg. Jeg ønsker ikke å opptre som spåmann og viser til mitt forrige svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.