Gå til innhold

Brintellix 10 mg nok til tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Folkens , lurer på om Brintellix 10 mg per døgn holder til tvangstanker og angst . Har akkurat byttet fra cipralex 40 mg til 10 mg Brintellix 10 mg. , men hørers det ikke lite ut ?? :unsure: Takk for hjelpen , ha fortsatt en riktig god dag :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sannsynligvis er det for lite, men bare utprøving kan si sikkert hva som er nok for deg.

Skrevet
27 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Sannsynligvis er det for lite, men bare utprøving kan si sikkert hva som er nok for deg.

Tusen takk for rask tilbakesvar NHD, har liksom gått på de 3 dager og føler meg mye mye bedre , var litt kvalm nå om morgen, men det gikk bort etter noe minutter, dermed venter jeg litt med å gå opp i dosen ?? Hva ville du ha anbefalt og eller tror virker mot tvangstanker ??? 15 mg 20 mg og eller 40 mg ??  

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mange etterspør noe lignende som deg. Jeg ønsker ikke å opptre som spåmann og viser til mitt forrige svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...