Gå til innhold

Hvorfor har jeg mindre angst sent på kvelden?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette varierer vel veldig for alle, men i mitt tilfelle er jeg stort sett engstelig, har muskelspenninger, kalde hender og føtter hele dagen.

2-3 timer før jeg legger meg derimot så endres alt, blir mer positiv, tørr og varm på hender og føtter samt generellt mer avslappet.

Noen som vet hvorfor det er slik ?, har det noen med hormoner etc. å gjøre ?. Er det andre her inne som har det på samme måten?.

Skrevet
47 minutter siden, Angstlei skrev:

Dette varierer vel veldig for alle, men i mitt tilfelle er jeg stort sett engstelig, har muskelspenninger, kalde hender og føtter hele dagen.

2-3 timer før jeg legger meg derimot så endres alt, blir mer positiv, tørr og varm på hender og føtter samt generellt mer avslappet.

Noen som vet hvorfor det er slik ?, har det noen med hormoner etc. å gjøre ?. Er det andre her inne som har det på samme måten?.

Vet ikke hvorfor det er sånn, men det er visst veldig vanlig. Samme med depresjon.

Anonymkode: 1cc6f...8d3

Skrevet

Roligere på kvelden, mørkt, stille.... 

Anonymkode: 06bf3...516

Skrevet

Har ikke noe svar, men hadde det slik da jeg ble syk i fjor høst...

Skrevet

Jeg vet heller ikke hvorfor dessverre, men jeg hadde det også slik da jeg var deprimert.  Det var aller verst om morgenen, så ble det gradvis bedre utover ettermiddagen og kvelden.   Aller best var det et par timer før leggetid.

Skrevet
Den ‎12‎.‎08‎.‎2016 at 18.30, Kalevaala skrev:

Jeg vet heller ikke hvorfor dessverre, men jeg hadde det også slik da jeg var deprimert.  Det var aller verst om morgenen, så ble det gradvis bedre utover ettermiddagen og kvelden.   Aller best var det et par timer før leggetid.

Men da du skulle legge deg, hvordan var det med angsten da ?

Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen. Tror det har noe med at vissheten om at den lange, leie dagen er ovwer. At man snart skal fllykte inn i søvn, gjitt at man sover tilfredsstillende godt.

Skrevet
4 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg kan kjenne meg igjen. Tror det har noe med at vissheten om at den lange, leie dagen er ovwer. At man snart skal fllykte inn i søvn, gjitt at man sover tilfredsstillende godt.

Enig. Eller at man har håp for den nye dagen kan bli bedre. Og så er det ikke så mye mer man får gjort med dagen i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...