Gå til innhold

NHD/om tro og vrangforestillinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror på guds motstander. Slangen i paradiset, jeg spiser fra visdommens tre. Dette er ikke psykt, det er uorthodoks, og uvanlig. Men logisk.

Min funksjon er ikke all verden.

Men jeg kan redegjøre for dette på en fornuftig måte.

MVH

Motstandsbevegelsen.

Anonymkode: 46373...207

Skrevet (endret)
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg undret over det, som i mitt tilfelle var det enkelt. Liker klare svar jeg. 

Jo som jeg også oppfatter det, så ville din tro vise seg , eller komme til utrykk i dine handlinger til daglig, altså ikke noe diffust eller svevende som du opplever fra tid til annet, og som tydligvis styres av din psyke. Men på denne annen side, så trenger en ikke å være psykisk frisk heller for å ha tro, det er ikke det jeg mener. Men troen vil uansett komme sterkt til utrykk med hva du gjør og er opptatt med, ikke bare en personlig sak, men noe som du kan dele også med friske mennesker.  

Endret av FGT
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Forstod ikke det helt, er det enkelt i mitt tilfelle? Mener du jeg har vrangforestillinger eller tro? Tar jo medisiner og har denne troen. 

Ja funksjon er vel viktig, der er jeg ikke så god...

Klart svar: Ja, hos deg er det enkelt å fastslå at dette handler om sykdom/vrangforestillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...