Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei tid tilbake forsøkte jeg Fluanxol injeksjon 20 mg for det kunne ha mindre bivirkninger en tablettene. Første injeksjonen gikk fint. Kjente ikke stikket og psyken min ble mer stabil og kjente ingen bivirkninger. Alt i alt veldig bra. Men andre injeksjon kjente jeg godt. Gjorde vondt da de stakk, var vondt lenge etterpå ved stikkstedet og var generelt dårlig. Følte meg direkte syk. Hvorfor var det så stor forskjell på de to injeksjonene? Kunne tenkt meg å prøve igjen, men er greit å vite om det er medisinen eller selve injeksjonsmetoden som var årsaken til at jeg ble så dårlig. Vet 20 mg ikke eksisterer lenger, men vil undersøke muligheten for mindre dose av den eksisterende dosen. Vil ikke ha det slik jeg har det nå. Holder snart ikke ut lenger. Diagnose: blandet pf, tvangstanker, angst og muligens panikkangst som du mente det kunne være. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det var nok en dårlig utført injeksjon som gjorde det. Prøv igjen :-)

Skrevet

Hvor lenge hadde du vondt etter injeksjonen og hvor lenge følte du deg dårlig og på hvilken måte?

Skrevet

Var dårlig like lenge som det var vondt på injeksjonsstedet. Mistenkte det var dårlig utført, men greit å høre med fagfolk. Takk, NHD. Ska høre med legen om jeg kan forsøke igjen :)

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Det var nok en dårlig utført injeksjon som gjorde det. Prøv igjen :-)

Men kan en kjøre bil mens en bruker den? 

Skrevet
1 time siden, aa-k-j skrev:

Men kan en kjøre bil mens en bruker den? 

Ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...