Gå til innhold

Redd for å bli syk. Bør/kan jeg øke Abilify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har vært syk i sommer. Etter å ha blitt avvist av legevakt gang på gang greide jeg til slutt å bli tatt på alvor.  Ble da innlagt med sprukket blindtarm.  Fikk så komplikasjoner og ble liggende en stund på sykehuset.  Kom hjem og var hjemme ca 1 1/2 uke før jeg ble dårlig igjen. Dette var sent på en fredag. Iløpet av helgen ble jeg på ny avvist av legevakten, kom inn etter at jeg sto på mitt. Ble da innlagt igjen med nye komplikasjoner. Var da en uke på sykehuset. Ble meget godt behandlet på sykehuset.

Problemet mitt er at jeg greier ikke å ha folk rundt meg lenge av gangen pluss mye som skjer, noe som er vanskelig og unngå på et sykehus. Dette pluss kampen med legevakten har gjort meg dårligere psykisk. Har problemer med å samle tankene, mye tankespinn og mye uro. Har det vondt.

Går på  Brintellix 20 mg, Abilify 15 mg og Quetiapin 50 mg.  Er det noe jeg kan/bør forandre på av medisinene for at jeg skal bli bedre? 

Blir takknemlig for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...