AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 Skrevet 13. august 2016 Dette er sikkert ikke noe å gjøre noe med, men jeg skriver likevel. Jeg har prøvd flere ganger å fortelle til moren min hvordan det er å ha bipolar lidelse for meg; blant annet om tankekjør, tvangstanker i perioder og konsentrasjonsvansker som gjør meg utslitt etter jobb fordi jeg må bruke så mye energi på å klare å samle tankene. Men jeg får virkelig ikke noe svar. Hun later som hun ikke hørte det og så begynner hun å snakke om noe annet. En gang jeg fortalte at jeg var nedfor (som for å forklare hvorfor jeg orket så lite) presterte hun å si at det var synd på henne som måtte omgås med en deprimert, for deppa folk var det verste hun visste. Jeg har "bare" bipolar 2 med milde hypomanier så hun har liksom ikke sett meg ute av kontroll eller noe, men hun vet at jeg har vært deprimert mange ganger. Er det bare å gi opp å snakke med henne? Anonymkode: 71eaf...83d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.