Gå til innhold

Kan de gjøre meg noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hells Angels. Eksen min truet med disse folka før. Nå har jeg gått i fra han. Og er litt engstelig. Om han skulle "sende de folka" på meg, hva så? Skader de damer? Noen som kjenner til noen av disse folka og tror at de kan være stygge med damer? Har ikke vært noen trusler ennå da. Men jeg er redd. 

Anonymkode: f4a91...780

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de ikke gidder å bry seg med samlivskonflikter og ekser.

Hvis du derimot har en narkogjeld på 1 mill til dem, ville jeg kjøpt parykk og nye briller.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hells Angels. Eksen min truet med disse folka før. Nå har jeg gått i fra han. Og er litt engstelig. Om han skulle "sende de folka" på meg, hva så? Skader de damer? Noen som kjenner til noen av disse folka og tror at de kan være stygge med damer? Har ikke vært noen trusler ennå da. Men jeg er redd. 

Jeg ville ikke vært bekymret i det hele tatt. Lev livet ditt som normalt, ikke gi bort friheten din til noen frivillig.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg oppfatter det som en litt barnslig og naiv trussel. Ikke noe du trenger å ta alvorlig.

Skrevet

Har hørt at disse folka er ganske farlige hvis du først får dem på døra. Jeg kunne gått i fra gubben før men turde ikke pga kontaktene hans. Det var en fyr som han slo til en dag og truet med "ta hevn" dersom fyren anmelder han. Jeg sa at jeg ville gjøre det slutt med han dersom han vil gjøre noe sånt. Han mener at det er så lett, man kan ikke bli tatt osv. Man kan "fikse" noe mens man selv er ute av landet og blir ikke tatt osv. Jeg blir skremt av han. 

Hører så lite om sånt i avisene. 

Kabskje en gang en mann ble banket i sitt eget hjem eller noe. 

Skrevet
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg oppfatter det som en litt barnslig og naiv trussel. Ikke noe du trenger å ta alvorlig.

Jeg ville tatt det alvorlig. Blir man truet med de folka så er det nesten som en drapstrussel egentlig. Men tror ikke de skader kvinner. 

Skrevet

La oss si eksen min hadde spurt dem om å ta meg, hadde de gjort det da? Hvis han hadde for eksempel betalt penger til de for å gjøre det? Ble så paranoid nå :/ 

eller at eksen min skaffer seg et våpen gjennom disse folka og kommer for å skyte meg. Tenker det værste nå, men føler meg ikke trygg akkurat. Sover dårlig om nettene også. Men som sagt ingen har truet meg så langt. Eller de truer vel ikke, de bare dukker opp? Hva med gale ekser som vil drepe kvinnen? Truer de først eller står de bare der ? 

Skrevet

Du har neppe noe å frykte. Trusler er billige, og jeg tviler på att HA flyr rundt å banker opp eksene til (psykopater?). Exen min skulle også sende kamerater av den nye typen til å snakke med meg, så aldri noen.........

Anonymkode: ee626...5e0

Gjest Gargamel
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt det alvorlig. Blir man truet med de folka så er det nesten som en drapstrussel egentlig. Men tror ikke de skader kvinner. 

Ja, det var kanskje feil å si det ikke er alvorlig, men hvem leier vel HA til å banke en ex-dame? Jeg ville ikke turt å spørre dem om det en gang, hvis jeg var en psyko-ex. Jeg kjenner dem bare fra avisa og støtter det nhd skriver. De prøver å ha et snilt ansikt utad, og har arrangert åpne familiedager her i Trondheim. De grove tilfellene av vold jeg har lest om er ikke mot tilfeldige mennesker, og spesielt ikke mot kvinner.

Skrevet
12 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, det var kanskje feil å si det ikke er alvorlig, men hvem leier vel HA til å banke en ex-dame? Jeg ville ikke turt å spørre dem om det en gang, hvis jeg var en psyko-ex. Jeg kjenner dem bare fra avisa og støtter det nhd skriver. De prøver å ha et snilt ansikt utad, og har arrangert åpne familiedager her i Trondheim. De grove tilfellene av vold jeg har lest om er ikke mot tilfeldige mennesker, og spesielt ikke mot kvinner.

Ja det virker ikke logisk å sende HA til å banke opp en ex dame. Men verden er syk, og man vet aldri. Eksen min har tendens til voldelig oppførsel. Og jeg har hørt rykter om at han var stygg mot en han var i lag med før meg. Jeg har heldigvis stukket av før. Men han skriver hvor mye han elsker meg osv. Vil ikke ha en desperat og sjalu eks utenfor vinduet en dag. Uff

Gjest Kanuttius
Skrevet

H.A. har nok lyssky aktivitet om ikke de skal blande seg inn I samlivsbrudd også. De har politiet I nakken hele tiden og mye å tape på at en av deres  ekser legger inn anmeldelser. I verste fall vil du bli sett på som hun sprø Eks dama til xxx 

Skrevet

Får ikke håpe han sender noen andre på meg da. Hvis HA ikke vil ta meg så vil han finne på noe annet. Eller komme selv. Men han er jeg ikke så redd i grunn. Hva kan han gjøre da? Står utenfor døren med våpen og skyte meg når jeg går ut? Det har han ingen grunn til.

Gjest Gargamel
Skrevet

Er det riktig oppfattet at han ikke har truet deg, men truet andre med HA?

Hvorfor tror du han vil sende noen for å ta deg? Jeg skjønner at han har voldelige tendenser.

Jeg får en liten magefølelse på at det er litt mer prat og fantasi enn reell trussel. Det med at det liksom er så lett å bruke en "hitman " og slippe unna selv virker mest som en litt barnslig gangster-fantasi. Tror du det kan stemme? Du kjenner ham, ikke jeg.

Skrevet
5 minutter siden, Gargamel skrev:

Er det riktig oppfattet at han ikke har truet deg, men truet andre med HA?

Hvorfor tror du han vil sende noen for å ta deg? Jeg skjønner at han har voldelige tendenser.

Jeg får en liten magefølelse på at det er litt mer prat og fantasi enn reell trussel. Det med at det liksom er så lett å bruke en "hitman " og slippe unna selv virker mest som en litt barnslig gangster-fantasi. Tror du det kan stemme? Du kjenner ham, ikke jeg.

Nei han har ikke truet meg med HA. Og han har egentlig ikke truet meg ellers heller. Bare ett par ganger i fylla. Fikk noen ubehagelige mail. Dagen etter beklaget han seg og skrev hvor mye han elsket meg osv. Jeg er fast bestemt på at jeg vil aldri tilbake til denne mannen. Med mindre han tar meg med makt og kiddnapper meg. 

Kan godt hende at han har en liten gangster fantasi. Det var en han absolutt skulle ta, ringte han med skjult nr med jevne mellomrom og skulle "ta" han slik at ingen kunne oppdage han eller at han kunne bli tatt for noe. Skjønner ikke hvordan tankegangen hans er, men han mener at det går an å gjøre slikt på en så smart måte at det skulle se ut som en ulykke eller lignende. Etter å ha hørt på han si dette i ett par orket jeg ikke mer. Jeg oppfattet det som trussel egentlig. Liksom "ikke Finn på å gå ifra meg, skal finne deg og "fikse" deg så ingen skjønner at du ble drept".  

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fast bestemt på at jeg vil aldri tilbake til denne mannen. Med mindre han tar meg med makt og kiddnapper meg. 

Kanskje det bare var et uheldig ordvalg, men her høres det nesten ut som du har en hemmelig drøm om å bli bortført og tatt med makt av denne mannen.

Uansett enig med de andre i at HA neppe vil bry seg med slikt.

Skrevet
6 minutter siden, Xtra skrev:

Kanskje det bare var et uheldig ordvalg, men her høres det nesten ut som du har en hemmelig drøm om å bli bortført og tatt med makt av denne mannen.

Tenkte faktisk akkurat det samme. 

Skrevet

HA har noen ekstremt rigide regler for hva de gjør og ikke gjør.

Generelt er de greie folk, med mindre du har noe uoppgjort med dem, som å skylde store pengesummer for dop eller lignende. Det er ikke "drittunger" som banker vilkårlige folk, og de er altfor "store" og rasjonelle for å interessere seg for et samlivsbrudd.

Det eneste relasjonsmessige de ville brydd seg om, var hvis en utenforstående mann lå med kjæresten til en av medlemmene. Det ser de alvorlig på.

Altså: glem det.

Skrevet
32 minutter siden, issomethingwrong skrev:

HA har noen ekstremt rigide regler for hva de gjør og ikke gjør.

Generelt er de greie folk, med mindre du har noe uoppgjort med dem, som å skylde store pengesummer for dop eller lignende. Det er ikke "drittunger" som banker vilkårlige folk, og de er altfor "store" og rasjonelle for å interessere seg for et samlivsbrudd.

Det eneste relasjonsmessige de ville brydd seg om, var hvis en utenforstående mann lå med kjæresten til en av medlemmene. Det ser de alvorlig på.

Altså: glem det.

Eksen til eksen lå med en annen fyr. Han ble skamslått av selve eksen min og truet med HA, men det skjedde aldri noe mer der. Så tipper så lenge han ikke var medlem der selv så er det ingenting han kan "bestille" hos de til å gjøre. 

Skrevet
1 time siden, Xtra skrev:

Uansett enig med de andre i at HA neppe vil bry seg med slikt.

Haha nei. Hva er det for en kommentar? Her forteller jeg at jeg er redd han og folka hans og du sier jeg drømmer om å bli tatt med makt? Beklager, men denne kommentaren var usmakelig da jeg har opplevd å bli tatt med makt tidligere og sliter med det den dag idag. Så svaret mitt er nei, jeg ønsker ikke at dette skal skje. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen til eksen lå med en annen fyr. Han ble skamslått av selve eksen min og truet med HA, men det skjedde aldri noe mer der. Så tipper så lenge han ikke var medlem der selv så er det ingenting han kan "bestille" hos de til å gjøre. 

Nei. Glem HA. 

Selv om han hadde vært medlem der tviler jeg ekstremt sterkt på at de som organisasjon hadde gjort noe. Som sagt har de veldig rigide regler for hva de gjør, og de gjør virkelig alt de kan for å unngå negativ omtale (slik at de kan jobbe i fred med de sakene som er viktige for dem). De skader heller ikke jenter.

Endret av issomethingwrong

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...