Gå til innhold

Er så lei meg pga dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg, i går ettermiddag lå jeg og slappet av i sengen...plutselig tisset jeg på meg. Og i dag tidlig var det vått i sengen, hadde tisset på meg igjen. Før når jeg har tatt enkelte medisiner så har jeg gjort dette, er det latuda? Har tatt fluoxetin før, da gjorde jeg ikke dette. Og har tatt seroquel lenge uten at dette har skjedd. Da gjenstår latuda? Vil ikke ta dem hvis dette skal skje. Det er så ydmykende, tenk om jeg hadde vært på reise? Nå må jeg visst ha plast under lakenet igjen :( 

Skrevet

Ingen har vel svaret på dette :( 

Det skjedde da jeg tok vallergan og neurontin og. Leste om latuda men det stod ingenting om dette :( 

Får håpe det ikke skjer igjen!

Skrevet

Du bør levere en urinprøve (morgenurin) slik at uvi kan utelukkes.

Skrevet
2 timer siden, frosken skrev:

Du bør levere en urinprøve (morgenurin) slik at uvi kan utelukkes.

Hadde ikke tatt vival i går, men tok relpax og paracet pga migrene. Men tror ikke det er det som gjør det :( 

Tror ikke jeg har uvi, det må være fordi jeg økte latuda. Svir ikke når jeg tisser, får se hvordan det går. Skjer det igjen slutter jeg tvert med latuda. 

Skrevet

For å være ærlig så tar jeg heller risperdal da istedenfor, men får se. En gang til så er det slutt på latuda og da bråseponerer jeg. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hadde ikke tatt vival i går, men tok relpax og paracet pga migrene. Men tror ikke det er det som gjør det :( 

Tror ikke jeg har uvi, det må være fordi jeg økte latuda. Svir ikke når jeg tisser, får se hvordan det går. Skjer det igjen slutter jeg tvert med latuda. 

Ut i fra felleskatalogen, virker det vesentlig mer sannsynlig at dette skyldes Relpax enn latuda.

Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Ut i fra felleskatalogen, virker det vesentlig mer sannsynlig at dette skyldes Relpax enn latuda.

Ok. Men det har ikke skjedd før når jeg har tatt relpax, får vel se det an litt. Men dette styret orker jeg bare ikke. 

Skrevet
22 minutter siden, frosken skrev:

Har migrene nå og, men tør ikke ta relpax i tilfelle det er dem. Var på dagsenteret i dag og ble uvel, går ikke i morgen. 

Gjest Liten40
Skrevet

Det er ganske mye du kan gjøre for å unngå dette. Antar at evt medisiner kun gjør musklene litt slappere. Og at du sover dypere.

Gå på do ofte og lenge (sitt etter at du ferdig for resturin). Drikk kun vann. Hvis du drikker kaffe/te og brus må du gå på do oftere. Evt sett på vekkerklokke og gå på do en gang på natta.

Skrevet
3 minutter siden, Liten40 skrev:

Det er ganske mye du kan gjøre for å unngå dette. Antar at evt medisiner kun gjør musklene litt slappere. Og at du sover dypere.

Gå på do ofte og lenge (sitt etter at du ferdig for resturin). Drikk kun vann. Hvis du drikker kaffe/te og brus må du gå på do oftere. Evt sett på vekkerklokke og gå på do en gang på natta.

Kan jo prøve de tiltakene. Men det er nok latuda som gjør det, at blæra mi sovner. 

Gjest Liten40
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Kan jo prøve de tiltakene. Men det er nok latuda som gjør det, at blæra mi sovner. 

Mulig, men er blæra tom kan du jo ikke tisse på deg:)

Skrevet
4 minutter siden, Liten40 skrev:

Mulig, men er blæra tom kan du jo ikke tisse på deg:)

Får prøve å drikke minst mulig om kvelden da.

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er lite sannsynlig at det er Latuda som gjør det når du også har tatt Relpax. Virker nesten som du leter etter unnskyldninger for å slutte på Latuda. Relpax har div vannlatingsproblemer som bivirkning.  Hyppig vannlatningsbehov, vannlatingsproblemer, rikelig utskillelse av urin, står det i felleskatalogen. Latuda har kun smerter ved urinering som mulig bivirkning og det tisser man ikke på seg av.

Skrevet
11 timer siden, Trine skrev:

Det er lite sannsynlig at det er Latuda som gjør det når du også har tatt Relpax. Virker nesten som du leter etter unnskyldninger for å slutte på Latuda. Relpax har div vannlatingsproblemer som bivirkning.  Hyppig vannlatningsbehov, vannlatingsproblemer, rikelig utskillelse av urin, står det i felleskatalogen. Latuda har kun smerter ved urinering som mulig bivirkning og det tisser man ikke på seg av.

Ok. Mulig det var relpax sin feil da. Nei jeg leter ikke etter unnskyldinger for å slutte. Men jeg er lei av medisiner nå. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Mulig det var relpax sin feil da. Nei jeg leter ikke etter unnskyldinger for å slutte. Men jeg er lei av medisiner nå. 

Forstår godt at du er lei av medisiner, men alternativet er så veldig mye værre.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Forstår godt at du er lei av medisiner, men alternativet er så veldig mye værre.

Ja det er kanskje det, har jo et håp om å klare meg uten da. Men da blir vel Helvete løs...vet jo det. Men håper det en gang skal gå bra, har jo ikke gått på medisiner hele livet. Var veldig redd da jeg vokste opp, men jeg taklet jo det uten medisiner. Var sengeliggende i perioder, taklet det og :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...