Gå til innhold

NHD/ang psykose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mener vel ikke at jeg er psykotisk nå? Tar jo latuda, men det blir man vel ikke kvitt vrangforestillinger av? Vet at jeg har en diagnose, at det er to sider av samme sak. 

Skrevet

Nei jeg er jo ikke det nå :) Bare lurte på ditt syn om saken. Er jo ikke akkurat frisk heller, men det blir jeg vel aldri. Det største problemet er hodet, det strammer sånn og muskler verker. Jada jeg er for mye i ro. 

Skrevet (endret)

Det er bare det at jeg har vondt i hodet hver dag og musklene spenner seg, det er så slitsomt. I dag kom det to ukjente inn i huset, de bar på møbler og da ble jeg dårlig. Måtte anstrenge meg for ikke å vise det, og det var jo fort gjort. Når de gikk var jeg helt ødelagt. Hva er dette?

Sliter jo hver eneste dag :( 

Endret av stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det er bare det at jeg har vondt i hodet hver dag og musklene spenner seg, det er så slitsomt. I dag kom det to ukjente inn i huset, de bar på møbler og da ble jeg dårlig. Måtte anstrenge meg for ikke å vise det, og det var jo fort gjort. Når de gikk var jeg helt ødelagt. Hva er dette?

Er det noen som har sletta postene sine imellom dine eller dobbeltposter du bare for å få oppmerksomhet? 

Anonymkode: a1717...e2b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sletta postene sine imellom dine eller dobbeltposter du bare for å få oppmerksomhet? 

Anonymkode: a1717...e2b

Vil ha respons ja. 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sliter jo hver eneste dag :( 

Kanskje du bare ble stressa?

ellers må du være i mer aktivitet og ikke bare sitter på pcen.

Anonymkode: 82dec...c4a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare ble stressa?

ellers må du være i mer aktivitet og ikke bare sitter på pcen.

Ja kan hende at jeg ble stressa. 

Jo takk den har jeg hørt før. Det er ikke lett å bevege meg når jeg ikke føler meg bra, men gidder ikke den diskusjonen. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan hende at jeg ble stressa. 

Jo takk den har jeg hørt før. Det er ikke lett å bevege meg når jeg ikke føler meg bra, men gidder ikke den diskusjonen. 

Men du blir jo ikke bedre av ikke å være i aktivitet. Du må presse deg selv for å ha fremgang.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men du blir jo ikke bedre av ikke å være i aktivitet. Du må presse deg selv for å ha fremgang.

Ok. Det er så tungt...

Nicklusheletida
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Du mener vel ikke at jeg er psykotisk nå? Tar jo latuda, men det blir man vel ikke kvitt vrangforestillinger av? Vet at jeg har en diagnose, at det er to sider av samme sak. 

Det er ikke meg du spør, men jeg synes du virker litt bedre nå enn før sommeren. Om du er psykotisk kan jeg ikke uttale meg om. Vrangforestillinger har du i hvert fall.

Du har vrangforestillinger uansett hva slags medisiner du går på kan det se ut som, men synes likevel du virker litt bedre etter at du ble overtalt til å øke Latuda.  Det skal du være glad for og så får du slå deg til ro med at du aldri blir helt bra. Du har nok en ganske alvorlig psykisk lidelse som du må leve med, hvor det viktigste er å redusere symptomene mest mulig uten å forvente at du skal bli frisk.

Augusta Luise
Skrevet

Jeg synes også du virker mye bedre nå, Stjernestøv, og jeg er veldig glad på dine vegne.:)

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er så tungt...

Det blir lettere etter hvert. 

Skrevet
12 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er ikke meg du spør, men jeg synes du virker litt bedre nå enn før sommeren. Om du er psykotisk kan jeg ikke uttale meg om. Vrangforestillinger har du i hvert fall.

Du har vrangforestillinger uansett hva slags medisiner du går på kan det se ut som, men synes likevel du virker litt bedre etter at du ble overtalt til å øke Latuda.  Det skal du være glad for og så får du slå deg til ro med at du aldri blir helt bra. Du har nok en ganske alvorlig psykisk lidelse som du må leve med, hvor det viktigste er å redusere symptomene mest mulig uten å forvente at du skal bli frisk.

Ok, bra jeg er bedre da :) Noe må jeg vel leve med ja, bare det at jeg alltid føler at jeg må ta det med ro. Men var jo på noen helgeturer i sommer, det var kjekt selv om jeg ble dårlig etterpå. 

Skrevet
1 time siden, Augusta Luise skrev:

Jeg synes også du virker mye bedre nå, Stjernestøv, og jeg er veldig glad på dine vegne.:)

Takk for det :) 

Skrevet
1 time siden, Janus30 skrev:

Det blir lettere etter hvert. 

Ok. Lurer nå på det...

Gjest Liten40
Skrevet

Og man kan ha vrangforestillinger uten å være psykotisk. 

Skrevet
11 minutter siden, Liten40 skrev:

Og man kan ha vrangforestillinger uten å være psykotisk. 

Ok.

Skrevet
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Lurer nå på det...

Virker som du gir opp alt for fort.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du gir opp alt for fort.

Nå som barna er voksne gir jeg lettere opp enn før, jeg har ikke det ansvaret. Merker det ja...

Skrevet

Men nå er jeg litt stolt, tok badet, kjøkkenet og doen. Ble svett så det var nok god trim :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...