AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 For dere som har lyst til å gå ned i vekt: kutt ut alt snop. Det funker. Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. Det er håp Anonymkode: 9617a...d74 1 Siter
Annkarin Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 Spiser ikke snop men litt junk skjerpings 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 Wow! Revolusjonerende! Anonymkode: e481b...4c0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! Revolusjonerende! Anonymkode: e481b...4c0 Ok. Mente bare å hjelpe. Anonymkode: 9617a...d74 0 Siter
Annkarin Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 Har spist først thai og så burger.. Kan like så godt spise noe snop når jeg først er i gang !!! 0 Siter
umakenverdt Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: For dere som har lyst til å gå ned i vekt: kutt ut alt snop. Det funker. Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. Det er håp Anonymkode: 9617a...d74 Det er da en gladnyhet Gratulerer med nedgangen! 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 4 minutter siden, Annkarin skrev: Har spist først thai og så burger.. Kan like så godt spise noe snop når jeg først er i gang !!! Hva er logikken? Betyr ikke det at det er ekstra dumt å spise snop akkurat i dag? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 18 minutter siden, Annkarin skrev: Har spist først thai og så burger.. Kan like så godt spise noe snop når jeg først er i gang !!! Sånn tenker jeg og... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For dere som har lyst til å gå ned i vekt: kutt ut alt snop. Det funker. Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. Det er håp Anonymkode: 9617a...d74 Nå har ikke vi spist noe særlig med snop de siste månedene... Men det med å kutte ut sukkerholdig mat - det tror jeg på! Ikke så rart i grunnen om man går ned en del i vekt når man kutter ut snop og sukker og begynner å røre på seg. 8 kg på 2 mnd er kjempeflott! 0 Siter
Annkarin Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 31 minutter siden, stjernestøv skrev: Sånn tenker jeg og... Kan like gjerne kaste opp nå!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Kan like gjerne kaste opp nå!! Det tenker jeg og, men hater å kaste opp så det blir det ikke til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, Lillemus skrev: Nå har ikke vi spist noe særlig med snop de siste månedene... Men det med å kutte ut sukkerholdig mat - det tror jeg på! Ikke så rart i grunnen om man går ned en del i vekt når man kutter ut snop og sukker og begynner å røre på seg. 8 kg på 2 mnd er kjempeflott! Ja, det er jo lovende. Ingen hard slankekur heller. Jeg har fortsatt mange kilo å gå ned, men jeg tror ikke jeg vil klare å gå ned så mye. Men alle monner drar for helsa si skyld ( jeg gjør det ikke for utseende sin skyld men for helsa, for kroppen min er for ødelagt til at jeg vil bli fin igjen). Jeg har gått ned fra 118 til 110 og er fornøyd med det. Anonymkode: 9617a...d74 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For dere som har lyst til å gå ned i vekt: kutt ut alt snop. Det funker. Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. Det er håp Anonymkode: 9617a...d74 Gratulerer ! Spiser snop bare under pms og da MÅ jeg . Det er min medisin 0 Siter
Trine Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Jeg gikk over et år uten å spise noe som helst som inneholdt sukker. Det var ikke for å gå ned i vekt, men for å se om det hjalp på en "sykdom" jeg har. Jeg gikk ikke ned et gram. Derimot gikk jeg ned 7 kg på 2-3 mnd da jeg fikk hund og var nødt til å gå tur hver dag. Men når du har klart å gå ned 8 kg på 2 mnd så er det ingen tvil om at det hjelper deg å kutte ut sukker Det blir faktisk en vane etterhvert å ikke spise sukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.