Gå til innhold

For dere som vil gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som har lyst til å gå ned i vekt: kutt ut alt snop. Det funker. 

Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. 

Det er håp :) 

Anonymkode: 9617a...d74

Skrevet

Wow! Revolusjonerende!

Anonymkode: e481b...4c0

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Revolusjonerende!

Anonymkode: e481b...4c0

Ok. Mente bare å hjelpe. 

Skrevet

Har spist først thai og så burger.. Kan like så godt spise noe snop når jeg først er i gang !!!

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned 8 kg på 2 mnd, og jeg kjenner en som har gått ned 25 kg på 6 mnd, men han har kuttet ut alt av sukkerholdige varer og går fjellturer i tillegg. 

Det er da en gladnyhet :) Gratulerer med nedgangen!

Gjest Gargamel
Skrevet
4 minutter siden, Annkarin skrev:

Har spist først thai og så burger.. Kan like så godt spise noe snop når jeg først er i gang !!!

Hva er logikken? Betyr ikke det at det er ekstra dumt å spise snop akkurat i dag?

Skrevet
18 minutter siden, Annkarin skrev:

Sånn tenker jeg og...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke vi spist noe særlig med snop de siste månedene... :) Men det med å kutte ut sukkerholdig mat - det tror jeg på! Ikke så rart i grunnen om man går ned en del i vekt når man kutter ut snop og sukker og begynner å røre på seg. ;) 8 kg på 2 mnd er kjempeflott! :) 

Skrevet
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sånn tenker jeg og...

Kan like gjerne kaste opp nå!!

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Kan like gjerne kaste opp nå!!

Det tenker jeg og, men hater å kaste opp så det blir det ikke til. 

Skrevet
1 time siden, Lillemus skrev:

Nå har ikke vi spist noe særlig med snop de siste månedene... :) Men det med å kutte ut sukkerholdig mat - det tror jeg på! Ikke så rart i grunnen om man går ned en del i vekt når man kutter ut snop og sukker og begynner å røre på seg. ;) 8 kg på 2 mnd er kjempeflott! :) 

Ja, det er jo lovende. Ingen hard slankekur heller. Jeg har fortsatt mange kilo å gå ned, men jeg tror ikke jeg vil klare å gå ned så mye. Men alle monner drar for helsa si skyld ( jeg gjør det ikke for utseende sin skyld men for helsa, for kroppen min er for ødelagt til at jeg vil bli fin igjen). Jeg har gått ned fra 118 til 110 og er fornøyd med det. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer ! :) Spiser snop bare under pms og da MÅ jeg . Det er min medisin :)

Skrevet

Jeg gikk over et år uten å spise noe som helst som inneholdt sukker. Det var ikke for å gå ned i vekt, men for å se om det hjalp på en "sykdom" jeg har. Jeg gikk ikke ned et gram. Derimot gikk jeg ned 7 kg på 2-3 mnd da jeg fikk hund og var nødt til å gå tur hver dag. 

Men når du har klart å gå ned 8 kg på 2 mnd så er det ingen tvil om at det hjelper deg å kutte ut sukker :) Det blir faktisk en vane etterhvert å ikke spise sukker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...