Gå til innhold

Farlig eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden truet jeg en person med saks det som skjedde var at vi hadde de diskusjon og personen nektet å flytte seg og jeg følte meg fanget.Så jeg tok en saks som lå der jeg var å truet personen med å stikke vis hn ikke flyttet seg.

Nå for noen dager siden var jeg utslitt etter alt for mange krav over tid jeg og personen kom i en diskusjon jeg ville ikke diskutere mer og gikk i et annet rom da fulgte personen etter for å snakke mer jeg var stressa og blikket vandret til saksa som lå på benken .

Jeg har alltid vært snill men nå begynner jeg å bli bekymret for at jeg har utviklet meg til å bli farlig under stress 

Skjønner ikke hva som skjer for mine handlinger er ikke planlagt og siste gang var jeg ikke engang sint.

Har jeg et problem eller er dette ikke så uvanlig? 

Anonymkode: da050...644

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes ikke det er skremmende.

Skrevet

Jeg vet hvordan det er. Har utviklet et sinne de siste årene og var ikke sint før, tvert om bare snill, usynlig og redd. Nå kan jeg hate personer i sinne, jeg har ikke klart å hate faren min som voldtok meg da jeg vokste opp og mishandlet moren og broren min grovt en gang, noe andre mener jeg bør fordi han skadet meg for resten av livet

Anonymkode: ea1e9...82c

Skrevet

Så bra at du ikke synes det er skremmende og at siden du mener det så er det vel lite sannsynlig at jeg kommer til å skade noen.

Godt å få høre andres meninger da jeg ikke akkurat har lyst til å snakke om det sånn ansiktet til ansikt 

Anonymkode: da050...644

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...