Gå til innhold

Redd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt to t.skjorter fra Storbritania, så ringer telefonen i dag. De vil komme å levere en pakke jeg har bestilt på døren på tirsdag, hva er dette for noe? De spurte om jeg var hjemme da? Nå er jeg redd noen kommer til å drepe meg på tirsdag. Har aldri vært borti noe sånt :( 

Skrevet

Fikk også en melding fra DHL Express, Bergen. Hva er det for noe? Ringte jo opp igjen, tørte ikke ta telefonen når det var ukjent nummer. Men tenkte det var dem siden jeg fikk melding. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk også en melding fra DHL Express, Bergen. Hva er det for noe? Ringte jo opp igjen, tørte ikke ta telefonen når det var ukjent nummer. Men tenkte det var dem siden jeg fikk melding. 

Det er ofte DHL blir brukt til levering av pakker fra utlandet. De forsøker trolig å få tak i deg for å avtale tid når det passer for deg at pakken leveres.

http://www.dhl.no/no.html

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg fikk også melding fra DHL ekspress i forrige uke. Jeg hadde også bestilt fra utlandet og de ville levere på døra. De kommer ikke for å drepe deg. Siden jeg jobber og ikke er hjemme, avtalte jeg at de leverte på Narvesen i steden, så hentet jeg der.

Skrevet
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er ofte DHL blir brukt til levering av pakker fra utlandet. De forsøker trolig å få tak i deg for å avtale tid når det passer for deg at pakken leveres.

http://www.dhl.no/no.html

Ja jeg ringte jo opp igjen, fikk melding rett etter det var ringt. De skulle komme på tirsdag mellom ni og tre, jeg fikk sjokk og ble redd. Uff. 

Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg fikk også melding fra DHL ekspress i forrige uke. Jeg hadde også bestilt fra utlandet og de ville levere på døra. De kommer ikke for å drepe deg. Siden jeg jobber og ikke er hjemme, avtalte jeg at de leverte på Narvesen i steden, så hentet jeg der.

Å Gud det var da enda godt. Ble så redd jeg, hjertet mitt hamrer vilt fremdeles. 

Skrevet
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Måtte du betale noe for det? Har aldri vært borti dette. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å Gud det var da enda godt. Ble så redd jeg, hjertet mitt hamrer vilt fremdeles. 

Neste gang spør du med en gang, søk på nett eller spør her, så slipper du å gå rundt å være så redd for det er ganske grusomt. :-)

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Neste gang spør du med en gang, søk på nett eller spør her, så slipper du å gå rundt å være så redd for det er ganske grusomt. :-)

Ok :-) Ja det er ganske grusomt, røykte i ett sett. Så for meg at det kom noen med en pistol og ville skyte meg. Men dere har jo hørt om DHL, da er det vel trygt. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ok :-) Ja det er ganske grusomt, røykte i ett sett. Så for meg at det kom noen med en pistol og ville skyte meg. Men dere har jo hørt om DHL, da er det vel trygt. 

Det er 100% trygt, de var hos meg i forrige uke for å levere en pakke. Jeg har brukt dem i mange år, du kan slappe helt av :-)

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er 100% trygt, de var hos meg i forrige uke for å levere en pakke. Jeg har brukt dem i mange år, du kan slappe helt av :-)

Tusen tusen takk :) 

Skrevet

Men du, av ren nysgjerrighet, .....hvor mange drapsmenn har du hørt om som ringer sine ofre på forhånd for å avtale en tid de er hjemme for å bli skutt?

Skrevet
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Men du, av ren nysgjerrighet, .....hvor mange drapsmenn har du hørt om som ringer sine ofre på forhånd for å avtale en tid de er hjemme for å bli skutt?

Vet ikke, panikken tok meg bare og tankene kom av seg selv. Min samboer kom nå, og jeg sa til han at jeg ble så redd. Herregud, sa han. Han hadde hørt om dem, alle visste hvem det var sa han. Nei ikke jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke, panikken tok meg bare og tankene kom av seg selv. Min samboer kom nå, og jeg sa til han at jeg ble så redd. Herregud, sa han. Han hadde hørt om dem, alle visste hvem det var sa han. Nei ikke jeg. 

Jeg er glad du ikke er redd lenger, det er det viktigste :-) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Jeg er glad du ikke er redd lenger, det er det viktigste :-) 

Jo takk, er bare litt sliten :) 

Skrevet
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har bestilt to t.skjorter fra Storbritania, så ringer telefonen i dag. De vil komme å levere en pakke jeg har bestilt på døren på tirsdag, hva er dette for noe? De spurte om jeg var hjemme da? Nå er jeg redd noen kommer til å drepe meg på tirsdag. Har aldri vært borti noe sånt :( 

Hvorfor tenker du slik. Hvorfor skulle noen drepe deg? 

Anonymkode: c8eca...02b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du slik. Hvorfor skulle noen drepe deg? 

Vet ikke, bare fikk de tankene. Har hatt de før om nettene, da hele tiden. Lå og holdt i en kniv mens jeg sov. Og hadde hårspray ved siden av sengen, den skulle jeg spraye i øynene på personen. Det var grusomt og ungene var små, måtte opp å se etter dem flere ganger om natten. Det var verst når samboeren min var på nattskift, var livredd da. Nå er det bare i perioder heldigvis.

Skrevet
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men kjære deg, DHL er verdens største transportselskap, og eies av det tyske postverket. Du har aldri sett en slik gul varebil ute på veiene?

article-2204386-150F43B2000005DC-691_634

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, DHL er verdens største transportselskap, og eies av det tyske postverket. Du har aldri sett en slik gul varebil ute på veiene?

article-2204386-150F43B2000005DC-691_634

Ok. Nei jeg har aldri sett en sånn bil. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke, bare fikk de tankene. Har hatt de før om nettene, da hele tiden. Lå og holdt i en kniv mens jeg sov. Og hadde hårspray ved siden av sengen, den skulle jeg spraye i øynene på personen. Det var grusomt og ungene var små, måtte opp å se etter dem flere ganger om natten. Det var verst når samboeren min var på nattskift, var livredd da. Nå er det bare i perioder heldigvis.

Må være fælt å ha det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...