Gå til innhold

Truxal - Apedop ? Erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøkt antiepileptika mot nervesmerter?

Anonymkode: 95ddb...435

Ja, har forsøkt Neurontin, men det var mot noen andre nervesmerter, men jeg vet ikke om de noen gang ble helt enige med seg selv om det var nervene eller ikke. De andre nervesmertene plager meg ikke i det daglige (uten at jeg skal gå mer i detalj, litt privat) så det har jeg ikke orket å følge opp mer. Men de smertene ble ikke borte da jeg prøvde Neurontin mot de andre smertene. Jeg tror jeg er "imun" mot medisiner :P

Skrevet
10 timer siden, Trine skrev:

Og Remeron og Tolvon er? Sarotex er vel en type antidep. Jeg antar at man må gå på de en stund for å få effekt. Jeg tok dem ikke særlig lenge, men jeg merket ikke noe hverken på humøret eller smertene da jeg tok dem. Men kan Remeron og Tolvon også ha en smertestillende effekt? I såfall er det vel rart jeg ikke måtte prøve dem også, kan jo hende de ikke hadde gitt meg utslett. Men nå sporer jeg av. Jeg ble ihvertfall ikke sløv av Sarotex.

Jeg hadde mye bedre effekt av Sarotex enn Escitalopram. Måtte dessverre bytte fra Sarotex til Escitalopram pga. noen kjedelige bivirkninger. Jeg ble heller ikke sløv av Sarotex

Skrevet

Apedop høres ikke bra/behagelig ut. Kan strekke meg til bananer.

Anonymkode: d1751...f7f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...