Gå til innhold

Dere har rett :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Trenger ikke mer enn en enkel dritt-pc :)

Nei jeg vet ikke hvordan man gjør sånt.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke hvordan man gjør sånt.

Du klarer det, vi kan hjelpe deg. De stedene jeg vet om hvor du kan laste ned proglammet du trenger er lefdal og japan photo.

http://foto.lefdal.com/cewe-fotobok.html?cref=fix_coop_home_2014_CFB_Holiday_CP_5343_x%20

http://www.japanphoto.no/fremkalling

Det finnes helt sikkert andre steder også.

Det er jo bare å prøve, er jo ikke noen krise om du ikke får det til, verden går liksom ikke under fordet. Da har du ihvertfall prøvd. Og tenk om du får det til (noe jeg tror du gjør om du bare gir deg selv litt tid), ville ikke det vært en god følelse? Det er jo fint å få til ting :) 

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Du klarer det, vi kan hjelpe deg. De stedene jeg vet om hvor du kan laste ned proglammet du trenger er lefdal og japan photo.

http://foto.lefdal.com/cewe-fotobok.html?cref=fix_coop_home_2014_CFB_Holiday_CP_5343_x%20

http://www.japanphoto.no/fremkalling

Det finnes helt sikkert andre steder også.

Det er jo bare å prøve, er jo ikke noen krise om du ikke får det til, verden går liksom ikke under fordet. Da har du ihvertfall prøvd. Og tenk om du får det til (noe jeg tror du gjør om du bare gir deg selv litt tid), ville ikke det vært en god følelse? Det er jo fint å få til ting :) 

Jo det er fint å få til ting :) Bare tror ikke jeg får det til. Hvordan skal jeg få bildene inn på pc osv? Det går jo ikke med denne. 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan skal jeg få bildene inn på pc osv? Det går jo ikke med denne. 

Det finnes eksterne CD-Rom-enheter, USB osv.  Hvordan installerer du andre ting på PCen?  Når bildene er digitalisert (det kan du ordne i en fotobutikk hvis du ikke har utstyr til det) og ligger på PCen, er resten veldig enkelt.

Skrevet
18 minutter siden, laban skrev:

Det finnes eksterne CD-Rom-enheter, USB osv.  Hvordan installerer du andre ting på PCen?  Når bildene er digitalisert (det kan du ordne i en fotobutikk hvis du ikke har utstyr til det) og ligger på PCen, er resten veldig enkelt.

Nei tør ikke prøve en gang. Får det ikke til. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva har du lyst til å drive med? 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du - folk som egentlig ikke har peiling på PCer, men har gamle lysbilder fra steinalderen liggende i rammer, får dem digitalisert.  Det er kyndig hjelp å få, det er ingen som forlanger at du skal utvikle dette på egen hånd.     

Skrevet
43 minutter siden, XbellaX skrev:

Hva har du lyst til å drive med? 

Har lyst å jobbe som medium og healer, det er min drøm. 

Skrevet
40 minutter siden, laban skrev:

Du - folk som egentlig ikke har peiling på PCer, men har gamle lysbilder fra steinalderen liggende i rammer, får dem digitalisert.  Det er kyndig hjelp å få, det er ingen som forlanger at du skal utvikle dette på egen hånd.     

Ok. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har lyst å jobbe som medium og healer, det er min drøm. 

Mye enklere å lage en fotobok ;) Men nå har jeg presentert ideen og skal ikke mase mer om det.

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Mye enklere å lage en fotobok ;) Men nå har jeg presentert ideen og skal ikke mase mer om det.

Ok. Får tenke på det :) Hadde vært lett hvis jeg var sterkere å drive med healing og mediumskap. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Du vet ikke om du får det til før du har prøvd ;) Men vi skal ikke tvinge deg. Healing og medium er vel egentlig langt mer avansert enn å lage et fotoalbum. Det finnes ikke noe litt enklere du har lyst til å gjøre da?

Skrevet
26 minutter siden, Trine skrev:

Du vet ikke om du får det til før du har prøvd ;) Men vi skal ikke tvinge deg. Healing og medium er vel egentlig langt mer avansert enn å lage et fotoalbum. Det finnes ikke noe litt enklere du har lyst til å gjøre da?

Ok :) Det er det åndelige som ligger mitt hjerte nærmest <3 Men jeg kan vel ikke holde på med det, ikke akkurat nå. Men jeg har et håp om at det går i fremtiden en gang, nå medisinerer jeg det bort.

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Det er det åndelige som ligger mitt hjerte nærmest <3 Men jeg kan vel ikke holde på med det, ikke akkurat nå. Men jeg har et håp om at det går i fremtiden en gang, nå medisinerer jeg det bort.

Om du ønsker å holde deg så frisk som mulig så bør du styre unna slike ting. Finnes det ingenting annet du kan finne glede i?

Skrevet
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva med å kose seg med en riktig lang bok?

Anonymkode: 949c7...5da

Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Om du ønsker å holde deg så frisk som mulig så bør du styre unna slike ting. Finnes det ingenting annet du kan finne glede i?

Vet ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kose seg med en riktig lang bok?

Anonymkode: 949c7...5da

Vet ikke om jeg klarer å lese nå. Men kan jo prøve.

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke. 

Hmm, jeg skjønner problemet. Har bare en interesse selv. Men heldigvis så gjør den meg ikke dårligere, snarere tvert imot. Det virker som du er glad i barn da. Håper du får til å bruke mye tid på barnebarnet når det kommer :)

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er håpløs. Stapper i meg :( 

Så da var det ikke medisinen som gjorde det likevel?

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Får prøve å veie meg en gang i mnd da ja. Kjøpte jo inn sjokolade nå til helgen, får skjerpe meg på mandag. 

Husk å ikke kjøp så mye sjokolade når du kjøper slik at du har i flere dager.

Før da vi handlet inn lørdagsgodteri så tok vi bestandig i slik at vi hadde i 2-3 dager, nå kjøper vi bare så vi har å kose oss med på lørdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...