stjernestøv Skrevet 21. august 2016 Forfatter Skrevet 21. august 2016 11 timer siden, Trine skrev: Hmm, jeg skjønner problemet. Har bare en interesse selv. Men heldigvis så gjør den meg ikke dårligere, snarere tvert imot. Det virker som du er glad i barn da. Håper du får til å bruke mye tid på barnebarnet når det kommer Ja håper jeg er i form når barnebarnet kommer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2016 Forfatter Skrevet 21. august 2016 11 timer siden, Fionys skrev: Så da var det ikke medisinen som gjorde det likevel? Tar fremdeles seroquel, må jo sove... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2016 Forfatter Skrevet 21. august 2016 11 timer siden, Fionys skrev: Husk å ikke kjøp så mye sjokolade når du kjøper slik at du har i flere dager. Før da vi handlet inn lørdagsgodteri så tok vi bestandig i slik at vi hadde i 2-3 dager, nå kjøper vi bare så vi har å kose oss med på lørdag. Ja det er jo en fordel å bare kjøpe til lørdag, har en tendens til å bli mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.