Gå til innhold

NHD, medikamentspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Lithium
Skrevet

Hei, har diagnosen schizoaffektiv/bipolar lidelse. Heller mer mot sistnevnte. Bruker Litarex dep. 6 mmol (42 mgx2 morgen og 42 mgx3 kveld). Fikk bytte til Litarex dep. fra Lithionit pga. plagsom diare. Problemet er at diareen fortsatt er like plagsom etter oppstart av Litarex dep. Startet med denne. 3. juni i år. Bruker i tillegg Seroquel dep. 400 mgx1 kveld. Spørsmålet mitt er om du kan anbefale noe annet enn Litarex/(Lithionit) ift min diagnose? (Som ikke har den plagsomme bivirkningen jeg har?) Tusen takk for svar, L

Gjest Lithium
Skrevet (endret)
Den ‎19‎.‎08‎.‎2016 at 20.16, Annkarin skrev:

Priadel har jeg hørt slipper diaré 

Tusen takk for svaret Annkarin! Skal sjekke d ut :) NHD, vet at jeg spurte om noe liknende for noen måneder siden. Men siden jeg har prøvd nok et medikament (Litarex) etter at jeg la inn spørsmålet her første gang, valgte jeg likevel å høre om du hadde noen tips. Kan legge til at jeg har prøvd Lamictal (som du anbefalte), men måtte slutte med det pga. bivirkning (kraftig hudutslett). Ha en fin kveld alle sammen :)

Endret av Lithium

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...