Gå til innhold

Umettelig

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Annkarin skrev:

Får man svær matlyst av litium?

Vet ikke jeg, men er umettelig jeg og :( 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg, men er umettelig jeg og :( 

Dette kan jo ikke fortsette

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Dette kan jo ikke fortsette

Nei ikke her heller. Men tok av fire kilo, så gikk jeg opp en selv om jeg var flink...da ga jeg faen! Nytter jo ikke da. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke her heller. Men tok av fire kilo, så gikk jeg opp en selv om jeg var flink...da ga jeg faen! Nytter jo ikke da. 

Jeg gikk ned 15, men nå er det nok et par kg opp igjen. Må skjerpe meg, men er så ustoppelig mett!

Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg gikk ned 15, men nå er det nok et par kg opp igjen. Må skjerpe meg, men er så ustoppelig mett!

Et par kilo går vel greit? Men flink som gikk ned 15 kilo da :) 

Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Må ha 3 middager om dagen 

Jeg må helst ha to, en til middag og en til kvelds. 

Skrevet

Jeg fikk ikke den bivirkningen, men psykiateren jeg hadde da sa at det skjedde med enkelte. Var andre bivirkninger som var verre.

Skrevet
20 timer siden, Annkarin skrev:

Må ha 3 middager om dagen 

Hadde aldri orket å lage 3 middager selv om jeg kanskje burde ha spist det for å legge på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...