Gondor Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Har det noe for seg? Jeg kan ikke slutte med Fluanxol. Er det Fluanxol som gjør meg så utmattet? Andre medisiner: Lamictal, Wellbutrin, Cipralex, Levaxin, Liothyronin, Exforge HCT. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Jeg ble totalt energiløs av cipralex, men ble ikke sånn av Fluanxol. Men brukte minstedosen av Fluanxol så kan være derfor. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. august 2016 Forfatter Skrevet 22. august 2016 Hva er minstedosen for Fluanxol? Jeg står på 4 mg til vanlig og øker til 6 eller 8 mg når jeg blir dårlig. Kanskje cipralex er synderen? Jeg tar den om morgenen. Kanskje det er dumt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Hvis en mistenker at en blir trøtt av en medisin en tar om morgenen, bør en prøve å ta den om kvelden. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Brukte bare 1 mg og 0,5 eller 1 mg er visst minste dosen. Helt forskjell fra din dose så blir jo annerledes. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 2 timer siden, Gondor skrev: Har det noe for seg? Jeg kan ikke slutte med Fluanxol. Er det Fluanxol som gjør meg så utmattet? Andre medisiner: Lamictal, Wellbutrin, Cipralex, Levaxin, Liothyronin, Exforge HCT. Jeg kan ikke svare mer nøyaktig enn at det kan være verdt et forsøk. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. august 2016 Forfatter Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg kan ikke svare mer nøyaktig enn at det kan være verdt et forsøk. Jeg håper at min eminente psykiater, Lars Tanum, har kjennskap til denne medisinen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 16 minutter siden, Gondor skrev: Jeg håper at min eminente psykiater, Lars Tanum, har kjennskap til denne medisinen. Det har han helt sikkert :-) Akkurat for deg tror jeg ikke det er mye å hente på å stille medisinspørsmål til meg. Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på psykofarmakologi. 0 Siter
Gondor Skrevet 23. august 2016 Forfatter Skrevet 23. august 2016 Jeg kommer nok allikevel til å spørre deg når det er noe jeg lurer på. Jeg er tross alt ikke hos ham hver dag. Du blir ikke kvitt meg så lett, nei! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.