Gå til innhold

NHD - Fluanxol og Modafinil samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe for seg? Jeg kan ikke slutte med Fluanxol. Er det Fluanxol som gjør meg så utmattet?

Andre medisiner: Lamictal, Wellbutrin, Cipralex, Levaxin, Liothyronin, Exforge HCT.

Skrevet

Jeg ble totalt energiløs av cipralex, men ble ikke sånn av Fluanxol. Men brukte minstedosen av Fluanxol så kan være derfor. 

Skrevet

Hva er minstedosen for Fluanxol? Jeg står på 4 mg til vanlig og øker til 6 eller 8 mg når jeg blir dårlig. Kanskje cipralex er synderen? Jeg tar den om morgenen. Kanskje det er dumt?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis en mistenker at en blir trøtt av en medisin en tar om morgenen, bør en prøve å ta den om kvelden.

Skrevet

Brukte bare 1 mg og 0,5 eller 1 mg er visst minste dosen. Helt forskjell fra din dose så blir jo annerledes.

Skrevet
2 timer siden, Gondor skrev:

Har det noe for seg? Jeg kan ikke slutte med Fluanxol. Er det Fluanxol som gjør meg så utmattet?

Andre medisiner: Lamictal, Wellbutrin, Cipralex, Levaxin, Liothyronin, Exforge HCT.

Jeg kan ikke svare mer nøyaktig enn at det kan være verdt et forsøk.

Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg kan ikke svare mer nøyaktig enn at det kan være verdt et forsøk.

Jeg håper at min eminente psykiater, Lars Tanum, har kjennskap til denne medisinen.

Skrevet
16 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg håper at min eminente psykiater, Lars Tanum, har kjennskap til denne medisinen.

Det har han helt sikkert :-) Akkurat for deg tror jeg ikke det er mye å hente på å stille medisinspørsmål til meg. Lars Tanum er blant de aller beste i Norge på psykofarmakologi.

Skrevet

Jeg kommer nok allikevel til å spørre deg når det er noe jeg lurer på. Jeg er tross alt ikke hos ham hver dag. Du blir ikke kvitt meg så lett, nei! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...