Gå til innhold

Nytt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er en evig runddans dessverre for deg ab. Du klarer tydeligvis ikke å bestemme deg for noe som helst her i livet.

Da får du bare leve med røstene som tisker og hvisker: "han er en snylter" når "de tror du ikke hører dem".

:(

Skrevet
44 minutes ago, cathlin said:

Jeg syns det virker som du vrir deg unna, på et vis. Derfor er det litt vanskelig å komme med forslag til deg, for det ender nesten alltid opp med at du sier ting som at du ikke er motivert og at ingenting egnentlig hjelper osv. Og at du ikke mente det du skrev likevel.

Jeg er enig i dette. Virker som alt jeg skriver her bare er løgner. Tenker ofte at jeg har en slags personlighetsforstyrrelse. Eller flere.

Anonymkode: b9a6f...e0b

Skrevet
8 minutes ago, dedalo said:

Ja det er en evig runddans dessverre for deg ab. Du klarer tydeligvis ikke å bestemme deg for noe som helst her i livet.

Ja, det stemmer jo. Hva gjør man da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i dette. Virker som alt jeg skriver her bare er løgner. Tenker ofte at jeg har en slags personlighetsforstyrrelse. Eller flere.

Tenker ikke at du lyver men at du hadde hatt godt av noen mennesker i RL. Du tenker og surrer og fantaserer for mye alene. Du får lite feedback fra andre en deg selv.

Skrevet
2 hours ago, cathlin said:

Tenker ikke at du lyver men at du hadde hatt godt av noen mennesker i RL. Du tenker og surrer og fantaserer for mye alene. Du får lite feedback fra andre en deg selv.

Dette stemmer nok. Det er synd det ikke er sånn.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer jo. Hva gjør man da?

Godt spørsmål. På et plan kjenner jeg meg veldig godt igjen i beslutningsvegringen din. Jeg orker ikke ting og gir opp å prøve nye ting. Og blir mere og mere isolert og sær. Men ser på det som en skjebne nærmest. Noe unngåelig. Nok om meg (sorry)

Du bare koser deg så godt du kan sånn som du har det. Aksepter at dette er ditt liv. Du er ikke helt alene. Du har jo folk på nettet, som alltid lar seg rive med når du setter i gang. Jeg vet ikke hva det er med deg. Det er akkurat som at jeg kjenner deg. Merkelig, eller kan det tenkes at et menneskes personlighet kan komme så godt fram kun i form av det skrevne ord.

Jeg sier ikke at jeg liker deg. Men du engasjerer stadig nettopp ved å være irriterende opptatt av deg selv:)

Skrevet
14 hours ago, dedalo said:

Jeg orker ikke ting og gir opp å prøve nye ting. Og blir mere og mere isolert og sær. Men ser på det som en skjebne nærmest. Noe unngåelig.

Ja, det er akkurat sånn det er.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er akkurat sånn det er.

En får bare ta en dag av gangen. Kanskje det dukker opp en mulighet. Hvem vet. Lag en collage over hva du ønsker av livet. Det er kanskje sånn damer holder på med i USA, men har ikke prøvd det selv og vet ikke om det hjelper.

Det kunne i det minste gi deg en oversikt over hva du savner? Hvis du ikke allerede har den.

men det sies at det har en magisk effekt også. At man baner veien for ting og tang.hvem vet..

Skrevet
7 hours ago, dedalo said:

En får bare ta en dag av gangen. Kanskje det dukker opp en mulighet. Hvem vet. Lag en collage over hva du ønsker av livet. Det er kanskje sånn damer holder på med i USA, men har ikke prøvd det selv og vet ikke om det hjelper.

Det kunne i det minste gi deg en oversikt over hva du savner? Hvis du ikke allerede har den.

men det sies at det har en magisk effekt også. At man baner veien for ting og tang.hvem vet..

Sikkert noen som har drømmer.

Skrevet
Den ‎26‎.‎08‎.‎2016 at 13.56, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen som har drømmer.

Ja det har de nok. Alle som ikke er tilfredstilt i livet, drømmer....

Skrevet
19 hours ago, dedalo said:

Jeg er tilfreds.

Sånn er det nok.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tilfreds.

Sånn er det nok.

Noe sånt.

Anonymkode: 08f9c...356

Skrevet
Den ‎27‎.‎08‎.‎2016 at 0.26, dedalo skrev:

javel frøken, jeg noterer

Skrevet

Jeg mener; det var dumt sagt av meg. sorry. det er så altfor lett å være skråsikker i sin sak.

Skrevet
7 hours ago, dedalo said:

Jeg mener; det var dumt sagt av meg. sorry. det er så altfor lett å være skråsikker i sin sak.

Neida. :) Jeg er ikke følsom.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. :) Jeg er ikke følsom.

hvis du sier det så er det vel sant:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...