Gå til innhold

Hjelper treningen til tvangstanker og angst ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvilken trening som er best når man trener på helsestudio ?? Som bidrar til med ro i tankene og angsten ?? :rolleyes: .                    

Har gått på cipralex 40 mg noen måneder , men den ga mye bivirkning enn hva den hjelp !!:( startet på Brintellix 30 mg og har gått på det i ca 3 uker og det hjelper , mye kløe om dagen/natten( finnes det noe salve og eller piller for det ??). Ellers begge pillene tar jeg på morgen , dermed får jeg mer angst/ tvangstanker om kvelden/ natten , hva er årsaken til det ?? Kan jeg da ta en Brintellix om kvelden ??  

Noen ekstra piller som jeg kan bruke sammen med Brintellix for OCD ?? 

Takk for hjelpen. Ha fortsatt en fin dag :)

Skrevet
14 timer siden, Gutt1986 skrev:

Hei, jeg lurer på hvilken trening som er best når man trener på helsestudio ?? Som bidrar til med ro i tankene og angsten ?? :rolleyes: .                    

Har gått på cipralex 40 mg noen måneder , men den ga mye bivirkning enn hva den hjelp !!:( startet på Brintellix 30 mg og har gått på det i ca 3 uker og det hjelper , mye kløe om dagen/natten( finnes det noe salve og eller piller for det ??). Ellers begge pillene tar jeg på morgen , dermed får jeg mer angst/ tvangstanker om kvelden/ natten , hva er årsaken til det ?? Kan jeg da ta en Brintellix om kvelden ??  

Noen ekstra piller som jeg kan bruke sammen med Brintellix for OCD ?? 

Takk for hjelpen. Ha fortsatt en fin dag :)

Kan ikke svare deg på medisinspørsmål... 

Ang trening: Jeg har også ocd, og synes kondisjonstrening hjelper best, med tanke på tankekjør/angst. Særlig spinning/sykling/toppturer i naturen eller joggeturer. Men dette er sikker litt individuelt. 

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...