AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Sønnen min skal ha en planlagt operasjon i narkose neste onsdag.. Jeg ser syner og drømmer at det skal gå fatalt galt. Har voldsomt tankekjør med katastrofetanker. ER SÅ REDD!! Tar en liten dose AP... Er ikke i psykiatrisk behandling. Hva kan jeg gjøre?? Har jeg grunn til å være redd? Anonymkode: 1587a...fb1 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Du har ingen grunn til å være redd. Det som er skremmende produseres inne i ditt eget hode. 0 Siter
ISW Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Om noe skulle "skje", er vel et operasjonsbord, med en anestesilege, det tryggeste sted å være :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Du har ingen grunn til å være redd. Det som er skremmende produseres inne i ditt eget hode. Tusen, tusen takk for svar! Kort, men veldig viktig for meg. Du har hjulpet meg mer enn du aner flere ganger og feller en tåre nå i takknemlighet og lettelse! Anonymkode: 1587a...fb1 2 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Det går så bra at, du har bare ekstra mye morskjærlighet 😉. Vet ikke hva slags operasjon det er snakk om men jeg rakk knapt sette rompa nedpå før gutten min var ferdig operert. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 52 minutter siden, BamseLiten skrev: Det går så bra at, du har bare ekstra mye morskjærlighet 😉. Vet ikke hva slags operasjon det er snakk om men jeg rakk knapt sette rompa nedpå før gutten min var ferdig operert. Så vi som skjønner at man ikke trenger å være ødelagt av redsel fordi barnet skal opereres, er ikke like glad i barna våre???? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 4 timer siden, Bokormen123 skrev: Så vi som skjønner at man ikke trenger å være ødelagt av redsel fordi barnet skal opereres, er ikke like glad i barna våre???? Du altså... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 5 timer siden, Bokormen123 skrev: Så vi som skjønner at man ikke trenger å være ødelagt av redsel fordi barnet skal opereres, er ikke like glad i barna våre???? Ja slik kan man altså tolke det. Falt meg ikke inn. Anonymkode: 84b24...8f9 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Jeg synes innvendingen var relevant. Det er i hvert fall ingen (positiv) sammenheng mellom graden av morskjærlighet og graden av angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.