stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Jeg ser lys innimellom som blinker så fint, er det hallusinasjoner? Jeg blir jo glad når det iblant blinker, det gir meg en god følelse. Uten medisin ser jeg lys hele tiden, ofte i forbindelse med at jeg er redd og dårlig. Nå bør jeg vel se på det som en velsignelse? 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg ser lys innimellom som blinker så fint, er det hallusinasjoner? Jeg blir jo glad når det iblant blinker, det gir meg en god følelse. Uten medisin ser jeg lys hele tiden, ofte i forbindelse med at jeg er redd og dårlig. Nå bør jeg vel se på det som en velsignelse? Det er noe de fleste av oss kan oppleve og det er som oftest er det helt ufarlig. Dersom du ikke er spesielt plaget, ikke opplever kraftige blink/lysglimt som øker i intensitet (som i såfall bør sjekkes av øyelege), så vil de fleste si at dette handler om din diagnose. Det som er positivt er at du ikke opplever det hele tiden og blir redd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Det er noe de fleste av oss kan oppleve og det er som oftest er det helt ufarlig. Dersom du ikke er spesielt plaget, ikke opplever kraftige blink/lysglimt som øker i intensitet (som i såfall bør sjekkes av øyelege), så vil de fleste si at dette handler om din diagnose. Det som er positivt er at du ikke opplever det hele tiden og blir redd. Ok, trodde ikke andre folk så lys Kjekt det da. Det har ikke noe med synet å gjøre Det er energier og ånder Det gleder meg å se lys. Blir bare stressa og sliten nå, ikke redd. Ofte slår stress seg ut i migrene, liker best å ta det med ro. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Ok, trodde ikke andre folk så lys Kjekt det da. Det har ikke noe med synet å gjøre Det er energier og ånder Det gleder meg å se lys. Blir bare stressa og sliten nå, ikke redd. Ofte slår stress seg ut i migrene, liker best å ta det med ro. Er det lyset som gjør det stresset og sliten? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, XbellaX skrev: Er det lyset som gjør det stresset og sliten? Nei det er mest når jeg er stresset og sliten at jeg ser lys, da tenker jeg de passer på meg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Nei det er mest når jeg er stresset og sliten at jeg ser lys, da tenker jeg de passer på meg. Da skjønner jeg det litt bedre. Jeg synes du skal forsøke å skjerme deg litt når du har det slik, hvil sjelen din i kveld. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Da skjønner jeg det litt bedre. Jeg synes du skal forsøke å skjerme deg litt når du har det slik, hvil sjelen din i kveld. Takk Ja skal ta det med ro i kveld. 0 Siter
Janus30 Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 58 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg ser lys innimellom som blinker så fint, er det hallusinasjoner? Jeg blir jo glad når det iblant blinker, det gir meg en god følelse. Uten medisin ser jeg lys hele tiden, ofte i forbindelse med at jeg er redd og dårlig. Nå bør jeg vel se på det som en velsignelse? At det blinker er et tegn på at pæra snart er gåen. Skift den ut og se om det hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, Janus30 skrev: At det blinker er et tegn på at pæra snart er gåen. Skift den ut og se om det hjelper Hehe ja får skifte pære å se om det hjelper Men hvor er pæra i hodet? Det er ikke lyspærene som blinker Har sett både blått, lilla og gult lys. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Ok, trodde ikke andre folk så lys Kjekt det da. Det har ikke noe med synet å gjøre Det er energier og ånder Det gleder meg å se lys. Blir bare stressa og sliten nå, ikke redd. Ofte slår stress seg ut i migrene, liker best å ta det med ro. Jeg har aldri sett "lys". Anonymkode: 5034f...d9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett "lys". Anonymkode: 5034f...d9a Da har du gått glipp av noe... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Da har du gått glipp av noe... Hva er så morsomt med blinkende lys? Anonymkode: 5034f...d9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er så morsomt med blinkende lys? Anonymkode: 5034f...d9a Det er vakkert og de passer på meg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er vakkert og de passer på meg Hvordan kan lys passe på deg? Anonymkode: 5034f...d9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan lys passe på deg? Anonymkode: 5034f...d9a Fordi det er ånder og hjelpere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Fordi det er ånder og hjelpere. Nuja... Anonymkode: 5034f...d9a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Forfatter Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nuja... Anonymkode: 5034f...d9a En sjamandame skrev til meg at min guide viste seg som et blått lys, har sett mye blått lys Og frysningene jeg får var en bekreftelse, og pipingen i øret var også guiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: En sjamandame skrev til meg at min guide viste seg som et blått lys, har sett mye blått lys Og frysningene jeg får var en bekreftelse, og pipingen i øret var også guiden. ? Anonymkode: 5034f...d9a 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Men å gi oss lottorekka kan de ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.