Gå til innhold

Ser litt lys.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser lys innimellom som blinker så fint, er det hallusinasjoner? Jeg blir jo glad når det iblant blinker, det gir meg en god følelse. Uten medisin ser jeg lys hele tiden, ofte i forbindelse med at jeg er redd og dårlig. Nå bør jeg vel se på det som en velsignelse?

Fortsetter under...

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser lys innimellom som blinker så fint, er det hallusinasjoner? Jeg blir jo glad når det iblant blinker, det gir meg en god følelse. Uten medisin ser jeg lys hele tiden, ofte i forbindelse med at jeg er redd og dårlig. Nå bør jeg vel se på det som en velsignelse?

Det er noe de fleste av oss kan oppleve og det er som oftest er det helt ufarlig. Dersom du ikke er spesielt plaget, ikke opplever kraftige blink/lysglimt som øker i intensitet  (som i såfall bør sjekkes av øyelege), så vil de fleste si at dette handler om din diagnose. Det som er positivt er at du ikke opplever det hele tiden og blir redd.

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er noe de fleste av oss kan oppleve og det er som oftest er det helt ufarlig. Dersom du ikke er spesielt plaget, ikke opplever kraftige blink/lysglimt som øker i intensitet  (som i såfall bør sjekkes av øyelege), så vil de fleste si at dette handler om din diagnose. Det som er positivt er at du ikke opplever det hele tiden og blir redd.

Ok, trodde ikke andre folk så lys ;) Kjekt det da. Det har ikke noe med synet å gjøre ;) Det er energier og ånder :) Det gleder meg å se lys. Blir bare stressa og sliten nå, ikke redd. Ofte slår stress seg ut i migrene, liker best å ta det med ro. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ok, trodde ikke andre folk så lys ;) Kjekt det da. Det har ikke noe med synet å gjøre ;) Det er energier og ånder :) Det gleder meg å se lys. Blir bare stressa og sliten nå, ikke redd. Ofte slår stress seg ut i migrene, liker best å ta det med ro. 

Er det lyset som gjør det stresset og sliten? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Er det lyset som gjør det stresset og sliten? 

Nei det er mest når jeg er stresset og sliten at jeg ser lys, da tenker jeg de passer på meg. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det er mest når jeg er stresset og sliten at jeg ser lys, da tenker jeg de passer på meg. 

Da skjønner jeg det litt bedre. Jeg synes du skal forsøke å skjerme deg litt når du har det slik, hvil sjelen din i kveld. 

Annonse

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Da skjønner jeg det litt bedre. Jeg synes du skal forsøke å skjerme deg litt når du har det slik, hvil sjelen din i kveld. 

Takk :) Ja skal ta det med ro i kveld.

Skrevet
58 minutter siden, stjernestøv skrev:

At det blinker er et tegn på at pæra snart er gåen. Skift den ut og se om det hjelper ;)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Janus30 skrev:

At det blinker er et tegn på at pæra snart er gåen. Skift den ut og se om det hjelper ;)

Hehe ja får skifte pære å se om det hjelper ;) Men hvor er pæra i hodet? Det er ikke lyspærene som blinker ;) Har sett både blått, lilla og gult lys. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har aldri sett "lys".

Anonymkode: 5034f...d9a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett "lys".

Da har du gått glipp av noe...

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Da har du gått glipp av noe...

Hva er så morsomt med blinkende lys? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så morsomt med blinkende lys? 

Det er vakkert og de passer på meg :) 

Annonse

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vakkert og de passer på meg :) 

Hvordan kan lys passe på deg?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan lys passe på deg?

Fordi det er ånder og hjelpere. 

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fordi det er ånder og hjelpere. 

Nuja...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nuja...

En sjamandame skrev til meg at min guide viste seg som et blått lys, har sett mye blått lys :) Og frysningene jeg får var en bekreftelse, og pipingen i øret var også guiden.

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

En sjamandame skrev til meg at min guide viste seg som et blått lys, har sett mye blått lys :) Og frysningene jeg får var en bekreftelse, og pipingen i øret var også guiden.

?

Worrisome Plenty
Skrevet

Men å gi oss lottorekka kan de ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...