Gå til innhold

henvist DPS vente lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Da er det lov å purre.

Han brydde seg visst ikke om det selv. Men jeg syns det var dårlige greier, tar folk lite seriøst da. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Han brydde seg visst ikke om det selv. Men jeg syns det var dårlige greier, tar folk lite seriøst da. 

Men det kan ha skjedd noe, at den har blitt rotet bort eller glemt å sende inne eller noe. Uansett så har det ikke vært for å ikke ta han seriøs, men en eller annen menneskelig eller digital svikt. Slikt skjer.

Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Men det kan ha skjedd noe, at den har blitt rotet bort eller glemt å sende inne eller noe. Uansett så har det ikke vært for å ikke ta han seriøs, men en eller annen menneskelig eller digital svikt. Slikt skjer.

Ok. Jeg tror det er menneske svikt! Var så voldsomt når han vokste opp at han MÅTTE ha hjelp, er ikke så nøye når de er voksne. 

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg tror det er menneske svikt! Var så voldsomt når han vokste opp at han MÅTTE ha hjelp, er ikke så nøye når de er voksne. 

Det har ikke noe med det å gjøre. Da kan man jo si det motsatte om meg. Var ikke så nøye da jeg var barn, men nå må jeg få hjelp. Men om henvisningen på et eller annet vis har blitt borte så er det jo ingen som vet om den. Når han i tillegg mener det ikke er så farlig og ikke gidder si ifra at han ikke har hørt noe fra dem så trenger han kanskje heller ikke den hjelpen så mye. Det er ikke menneskesvikt, men menneskelig svikt. Det må være lov for alle å surre innimellom. Og man må kunne forvente at folk varsler dersom de f.eks ikke hører noe etter at en henvisning har blitt sendt inn.

Skrevet
2 timer siden, Trine skrev:

Det har ikke noe med det å gjøre. Da kan man jo si det motsatte om meg. Var ikke så nøye da jeg var barn, men nå må jeg få hjelp. Men om henvisningen på et eller annet vis har blitt borte så er det jo ingen som vet om den. Når han i tillegg mener det ikke er så farlig og ikke gidder si ifra at han ikke har hørt noe fra dem så trenger han kanskje heller ikke den hjelpen så mye. Det er ikke menneskesvikt, men menneskelig svikt. Det må være lov for alle å surre innimellom. Og man må kunne forvente at folk varsler dersom de f.eks ikke hører noe etter at en henvisning har blitt sendt inn.

Nei han er lei av hele hjelpeapparatet, hadde nok av det da han vokste opp. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei han er lei av hele hjelpeapparatet, hadde nok av det da han vokste opp. 

Om han er lei av helsevesenet så er det vel fordi han føler det ikke hjelper? Ingen grunn til å gå til behandling om det ikke hjelper. Uansett så får ikke de gjort noe med en henvisning de ikke vet om med mindre han tar kontakt ;)

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Om han er lei av helsevesenet så er det vel fordi han føler det ikke hjelper? Ingen grunn til å gå til behandling om det ikke hjelper. Uansett så får ikke de gjort noe med en henvisning de ikke vet om med mindre han tar kontakt ;)

Nei de har ikke hjulpet mye nei, feilmedisinering og diverse. Var en belastning å dra han med til dem, teite folk. Og hun han hadde sist på dps skjønte ikke bæret, ingen vits da. Han tar nok ikke kontakt ;) Hadde habiliteringen, men de avsluttet siden det gikk så bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...