Gå til innhold

Hvem kan se og hvordan kan det spores?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt symptomer i retning av paranoid tenkning , men ofte som jeg ikke tror på dette selv i . Hvordan kan jeg havne der... Kjenner det er merkelig når jeg ikke er inni boblen.Glir likevel lett inn i angst under press og stress. Tror mye er linket imot erfaringer jeg er redd for å gjenoppleve , dvs vil heller la være en å utsette meg for potensiell veldig ubehagelig angst . Redd for å bli ufør , men enda reddere for å komme ut i jobb og gjenoppleve den angsten som enda dirrer i meg. Normalt å bli frarådet jobb , er jeg mer håpløs en jeg selv tror ? Kjenner meg så uredd og motivert men 

Anonymkode: eee29...f66

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt symptomer i retning av paranoid tenkning , men ofte som jeg ikke tror på dette selv i . Hvordan kan jeg havne der... Kjenner det er merkelig når jeg ikke er inni boblen.Glir likevel lett inn i angst under press og stress. Tror mye er linket imot erfaringer jeg er redd for å gjenoppleve , dvs vil heller la være en å utsette meg for potensiell veldig ubehagelig angst . Redd for å bli ufør , men enda reddere for å komme ut i jobb og gjenoppleve den angsten som enda dirrer i meg. Normalt å bli frarådet jobb , er jeg mer håpløs en jeg selv tror ? Kjenner meg så uredd og motivert men 

Overskriften ikke i samsvar med tema , går det ikke an å slette ? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...