AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 Har hatt symptomer i retning av paranoid tenkning , men ofte som jeg ikke tror på dette selv i . Hvordan kan jeg havne der... Kjenner det er merkelig når jeg ikke er inni boblen.Glir likevel lett inn i angst under press og stress. Tror mye er linket imot erfaringer jeg er redd for å gjenoppleve , dvs vil heller la være en å utsette meg for potensiell veldig ubehagelig angst . Redd for å bli ufør , men enda reddere for å komme ut i jobb og gjenoppleve den angsten som enda dirrer i meg. Normalt å bli frarådet jobb , er jeg mer håpløs en jeg selv tror ? Kjenner meg så uredd og motivert men Anonymkode: eee29...f66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt symptomer i retning av paranoid tenkning , men ofte som jeg ikke tror på dette selv i . Hvordan kan jeg havne der... Kjenner det er merkelig når jeg ikke er inni boblen.Glir likevel lett inn i angst under press og stress. Tror mye er linket imot erfaringer jeg er redd for å gjenoppleve , dvs vil heller la være en å utsette meg for potensiell veldig ubehagelig angst . Redd for å bli ufør , men enda reddere for å komme ut i jobb og gjenoppleve den angsten som enda dirrer i meg. Normalt å bli frarådet jobb , er jeg mer håpløs en jeg selv tror ? Kjenner meg så uredd og motivert men Anonymkode: eee29...f66 Overskriften ikke i samsvar med tema , går det ikke an å slette ? Anonymkode: eee29...f66 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.