AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 I følge min lege er reglene annerledes, uansett hvis du skal kutte benzo ut så lønner dg seg å gå over på valium, men er jo mye rot og vanskelig å forholde seg til de nye reglene. Anonymkode: 11fbe...412 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gis vel fortsatt dispensasjon til lavere dose rivotril?. Må vel forøverig være bedre å gå over gradvis til valium istedet for sobril p.g.a halveringstid. Anonymkode: 11fbe...412 Når man tar sibril tre ganger per dag, så trenger man ikke å bekymre seg om halveringstid... Anonymkode: ee5c3...0ed 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge hadde du da brukt de ? Jeg prøvde det samme en gang med min 0,5 mg og fikk endel abstinenser etter 1-2 uker og det vil jeg helst unngå. Begynte igjen jeg. Men nå MÅ jeg av om jeg vil fortsette å ha førerkortet så da blir det ekstra strev for min del iallefall. Anonymkode: e8b38...5be Jeg hadde brukt Rivotril i 4 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.