Gå til innhold

Nedtrapping av rivotril for å beholde førerkort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge min lege er reglene annerledes, uansett hvis du skal kutte benzo ut så lønner dg seg å gå over på valium, men er jo mye rot og vanskelig å forholde seg til de nye reglene.

Anonymkode: 11fbe...412

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gis vel fortsatt dispensasjon til lavere dose rivotril?. Må vel forøverig være bedre å gå over gradvis til valium istedet for sobril p.g.a halveringstid.

Anonymkode: 11fbe...412

Når man tar sibril tre ganger per dag, så trenger man ikke å bekymre seg om halveringstid...

Anonymkode: ee5c3...0ed

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge hadde du da brukt de ? Jeg prøvde det samme en gang med min 0,5 mg og fikk endel abstinenser etter 1-2 uker og det vil jeg helst unngå. Begynte igjen jeg. Men nå MÅ jeg av om jeg vil fortsette å ha førerkortet så da blir det ekstra strev for min del iallefall.

Anonymkode: e8b38...5be

Jeg hadde brukt Rivotril i 4 år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...