AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 36 minutter siden, stjernestøv skrev: Har du søkt om dispensasjon? De kan jo ikke ta fra deg lappen fordi du har hatt mani, var mange som skulle mistet lappen da. Folk er forskjellige. Det er bra man gjør det som er nødvendig for å holde farlige sjåfører unna veiene. Anonymkode: 45748...b9e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellige. Det er bra man gjør det som er nødvendig for å holde farlige sjåfører unna veiene. Anonymkode: 45748...b9e Jeg kjenner fire med BP som ikke trenger dispensasjon en gang. Tror du ikke de har vært manisk og psykotisk, og det som følger med? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg kjenner fire med BP som ikke trenger dispensasjon en gang. Det er ulike alvorlighetsgrader. Anonymkode: 45748...b9e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ulike alvorlighetsgrader. Anonymkode: 45748...b9e Ja men på denne kanten av landet driver man ikke og tar lappen fra folk, det har aldri vært snakk om det når det gjelder meg heller. Før jeg var innlagt på et sykehus langt herfra, da tok de lappen min. Her kjører de rundt, de medisinerte og de psykotiske og maniske. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja men på denne kanten av landet driver man ikke og tar lappen fra folk, Det skal være like regler i hele landet. 3 minutter siden, stjernestøv skrev: det har aldri vært snakk om det når det gjelder meg heller. Før jeg var innlagt på et sykehus langt herfra, da tok de lappen min. Her kjører de rundt, de medisinerte og de psykotiske og maniske. Det må det bli slutt på. Anonymkode: 45748...b9e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal være like regler i hele landet. Det må det bli slutt på. Anonymkode: 45748...b9e Det er jo opp til legene og psykiaterne det, og her er de ikke noe strenge. Det eneste jeg har hørt om er de som har epilepsi, de skal være annfallsfri i tre år før de får kjøre. Men klarer man lappen her blir man sett på som egnet, og da mister man ikke lappen heller. 1 Siter
Annkarin Skrevet 27. august 2016 Forfatter Skrevet 27. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellige. Det er bra man gjør det som er nødvendig for å holde farlige sjåfører unna veiene. Anonymkode: 45748...b9e Jeg er ingen farlig sjåfør de tar lappen pga rigide regler 1 Siter
Annkarin Skrevet 27. august 2016 Forfatter Skrevet 27. august 2016 Regner med å få tilbake lappen om et par mnd siden det var tull med et år 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er jo opp til legene og psykiaterne det, og her er de ikke noe strenge. Det eneste jeg har hørt om er de som har epilepsi, de skal være annfallsfri i tre år før de får kjøre. Men klarer man lappen her blir man sett på som egnet, og da mister man ikke lappen heller. Det strammes kraftig inn nå fra nyttår. Anonymkode: 45748...b9e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det strammes kraftig inn nå fra nyttår. Anonymkode: 45748...b9e Tviler sterkt på at det gjelder her. Men skal følge med på de psykisk syke folkene jeg kjenner, om de plutselig må kjøre på dispensasjon. Det var strengt der vi bodde i tre år også, min sønn måtte også ha dispensasjon. Det hadde aldri skjedd her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Tviler sterkt på at det gjelder her. Men skal følge med på de psykisk syke folkene jeg kjenner, om de plutselig må kjøre på dispensasjon. Det var strengt der vi bodde i tre år også, min sønn måtte også ha dispensasjon. Det hadde aldri skjedd her. Det blir sånn alle steder. Anonymkode: 45748...b9e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det blir sånn alle steder. Anonymkode: 45748...b9e Ja tro hva du vil for min del 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.