ISW Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 (endret) Limte inn denne i en annen tråd, men følte for å redigere litt og sette inn tidenes styggest utførte kommentarer med rødt i MS Paint. Poenget med behandling er å finne optimal ytelse. Er du stresset og bruker Wellbutrin eller drikker kaffe, så faller ytelsen. Er du understimulert og bruker AP, så faller også ytelsen. Ytelse er en funksjon av spenningsnivå. Øvelsen er derfor å finne optimalt stress og spenning, verken for høyt eller for lavt er bra. Det gjelder egentlig ikke bare medisiner, selv om det er det jeg har skrevet inn i rødt. Det er ikke alle livssituasjoner der stressdemping er av det gode, og er ikke alle livssituasjoner hvor man trenger mer stimulans. Endret 26. august 2016 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 On 8/26/2016 at 1:29 PM, issomethingwrong said: Ytelse er en funksjon av spenningsnivå. Har du bevis for dette? Høres naivt ut for min del. Anonymkode: 90b4d...3a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Den 8/26/2016 at 15.29, issomethingwrong skrev: Limte inn denne i en annen tråd, men følte for å redigere litt og sette inn tidenes styggest utførte kommentarer med rødt i MS Paint. Poenget med behandling er å finne optimal ytelse. Er du stresset og bruker Wellbutrin eller drikker kaffe, så faller ytelsen. Er du understimulert og bruker AP, så faller også ytelsen. Ytelse er en funksjon av spenningsnivå. Øvelsen er derfor å finne optimalt stress og spenning, verken for høyt eller for lavt er bra. Det gjelder egentlig ikke bare medisiner, selv om det er det jeg har skrevet inn i rødt. Det er ikke alle livssituasjoner der stressdemping er av det gode, og er ikke alle livssituasjoner hvor man trenger mer stimulans. Hva med inspirasjon, eller går det under spenning? Anonymkode: f6b55...0dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.