Gå til innhold

Sarotex noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal starte på denne medisinen og har aldri prøvd den før noen som vet hvordan den er på bivirkninger? 

Anonymkode: e2459...b1e

Skrevet

Jeg kom vel aldri opp i maksdose, husker ikke hvor mye jeg endte opp på. Jeg fikk utslett når jeg kom litt opp i dose så jeg sluttet på dem. Bortsett fra det så merket jeg ikke noe bivirkninger.

Skrevet

Hadde god virkning på depresjon hos meg, men måtte slutte for jeg begynte og skjelve og fikk høyt blodtrykk.

Gjest Kanuttius
Skrevet

Jeg har brukt den I lav dose mot smerter og for søvn. De virket fint i ca 3 mnd og så avtok virkningene jeg skulle ha så da avsluttet jeg  

Skrevet

Ok ,husker du hvilken dose for smerter? Jeg skal også bruke dem for smerte.Da de sluttet å virke byttet du da til en annen type som virket bedre ?

Skrevet

Jeg har brukt sarotex mot "kroniske" hodesmerter i snart tre år. Begynte på 10mg og trappet opp med 10mg i uken til jeg var smertefri. Endte opp på 80mg pr døgn, og den dosen tar jeg fortsatt! Har ingen bivirkninger (som jeg vet om), bortsett fra at jeg opplever meg selv som relativt likegyldig til relativt mye. Men hei - heller det enn vondt i hodet hver dag! 

Anonymkode: 15588...d71

Skrevet

80 mg oj hadde håpet på 10 til 20 jeg og ingen bivirkninger men det ville vel være for god til å være sant. Men får bare prøve .

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok ,husker du hvilken dose for smerter? Jeg skal også bruke dem for smerte.Da de sluttet å virke byttet du da til en annen type som virket bedre ?

Jeg bruker de for smerter/søvn - bruker vanligvis 10 mg, men øker til 20 i dårligere perioder.

Skrevet

10 til 20 mg håper jeg er overkommelig, takler generelt medisiner som antidepressiva og antipsykotika dårlig ,får lett masse bivirkninger. 

Gjest Kanuttius
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte på 20 og var oppe i 50 mg retard før jeg slutta. Jeg fikk ikke noe annet når jeg sluttet på dem, har bare "holdt ut" smertene siste 18 mnd. Nå er jeg I gang med cipralex men det gjenstår å se om de hjelper.

Skrevet

Bruker 10 mg mot hodesmerter. Tar de to timer før jeg legger meg. Pleier å få bivirkninger på stort sett alt av medisiner, men ikke med den. Er vel fordi dosen er såpass liten. 

Skrevet

Ok ,tror planen til legen er å trappe opp men vi får se ,det er i mot kroniske nerve smerter og morfin tar ikke smertene godt nok alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...