Gå til innhold

Den veldige uroen i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius
Skrevet

Mann skulle tro jeg hadde spasmer av og til der jeg sitter I ro eller uro og en arm plutselig smeller ut til siden. Jeg toer hender,vrir dem, knekker ledd, klemmer og holder rytmen til musikken (der ser iallefall ikke så rart ut). Beina er ikke hakket verre. De vrir seg, knaser tær, vifter og hopper opp og ned..jeg har 0 kontroll på det som skjer.

Det er aldri stille I denne kroppen. Tar cipralex 10 mg og stilnoct før leggetid. Hvordan klarer dere andre slike å holde ut med en slik kropp?

Skrevet

Hos meg er det mest i beina, en sjelden gang i armene. Fikk råd om å starte med magnesium morgen og kveld. Det hjalp meg. Spasmene er nesten borte, men den indre uroen derimot, den er nesten konstant.  Hvordan jeg holder ut? Gjør i perioder nesten ikke det, men greier da å dra meg igjennom dagen med tanken om at morgen dagen blir bedre. ;)

Skrevet

Settle høres ikke ut som bare uro.... Ville fått det sjekket hos lege.

Anonymkode: 93412...d09

Gjest Kanuttius
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Settle høres ikke ut som bare uro.... Ville fått det sjekket hos lege.

Anonymkode: 93412...d09

Det er sjekket hos nevrolog og der er ikke noe galt. Magnesium tar jeg daglig. Kjerringråd om å knytte en ulltråd rundt foten har jeg og forsøkt..Vet snart ikke mine arme råd. 

Skrevet

Jeg syns det hjelper om jeg sliter meg ut fysisk. Så får jeg medisiner som roer det hele litt.

Skrevet
1 time siden, BamseLiten skrev:

Det er sjekket hos nevrolog og der er ikke noe galt. Magnesium tar jeg daglig. Kjerringråd om å knytte en ulltråd rundt foten har jeg og forsøkt..Vet snart ikke mine arme råd. 

Hadde du rykningene også før du begynte med cipralex?

Anonymkode: 60da9...688

Gjest Kanuttius
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du rykningene også før du begynte med cipralex?

Anonymkode: 60da9...688

ja, jeg har hatt rykninger i mange år før jeg begynte på cipralex for en uke siden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...