Gå til innhold

Er det mange som avslutter hos behandler på grunn av økonomien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Kanskje et poeng å tenke langsiktig. Dersom du kutter ut behandling, så risikerer du muligens å trenge mer behandling enn du ellers ville ha gjort gjennom en viss oppfølgning. Samtidig, så er det kanskje slik at dersom du ikke bruker medisiner for psykisk lidelse så trenger du kanskje heller ikke jevnlig oppfølgning?

I nettbanken min så finnes en løsning som beregner hva jeg har brukt på ulike produktkategorier siste året. En ok måte til raskt å få oversikt over hva pengene har gått til.

Jeg bruker medisiner, men har ikke betalt dette året. Tror det er kommet nye regler for uføre.

Jeg har satt opp regnskap før for å se hvor pengene gikk. Fikk meg en overaskelse da. Alle småbeløp kan bli et stort beløp når det samles.

Anonymkode: a42db...c99

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg baker mye, men skal bake mer. Kjøper sjelden brød.

Anonymkode: a42db...c99

Det er mye å spare på ulike typer olivenolje (som jeg bruker i brødene mine). Noen flasker koster 11-12 kr, andre 50-60-70. Det går helt fint å bruke den billigste til brød.

Jeg bruker hvetemel, grovt hvetemel, havregryn, linfrø og solsikkefrø i mine. LInfrø og solsikkefrø koster en del, men det varierer veldig fra butikk til butikk hvor mye det koster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...