Gå til innhold

En gang for alle... Klar tale!

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
Skrevet

Dersom man spiser akkurat det samme som før man begynte på zyprexa når man tar zyprexa, vil man da gå opp i vekt?

Skrevet

Nei, ikke av Zyprexa. 

Av Remeron og Tolvon; litt, da disse medisinene stimulerer insulinutskillelsen og hemmer lipolysen litt.

Men det er av teoretisk betydning. Det som betyr noe er at man spiser LITT mer hver dag. 2-300 ekstra kcal om dagen utgjør lett 15-20 kg på vommen på et år.

Skrevet

Nei du vil ikke gå opp i vekt av Zyprexa den inneholder ingen cal av betydning, men mange spiser mer av denne medisinen og litt mer mat hver dag gir vekt oppgang i løpet av uka.

Min erfaring med denne medisinen 12 kg opp på 6 uker.Før denne medisinen ,stabil vekt, slank på grensen til undervektig. 

Anonymkode: b7ea4...382

Skrevet

Jeg syns ikke det spiller noen rolle, i og med at det er følelser folk sliter med i forhold til det å spise for mye, ikke det at de ikke klarer å telle kalorier eller ha en intellektuell forståelse av hva som er for mye.

Worrisome Plenty
Skrevet

Grunnen til att jeg lurer er selvfølgelig ikke hvorvidt det er "kalorier" i pillen, det vet jeg selvfølgelig att det ikke er. Men jeg mener å ha hørt noe ala, att det påvirker "stoffskiftet" eller lignende. DVS feks att medisinen fører til att man tar opp mer fett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...