Gå til innhold

Må jeg leve med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i selskap på lørdag og koste meg, vi var få folk. Likevel ble jeg kjempedårlig i går, og er ikke bra i dag heller. Sliter veldig med hodepine og vondt i kroppen for tia, alle veier har jeg vondt. Nå er jeg redd for å ta relpax, redd for å tisse på meg. Er det vanlig for dere som sliter psykisk, å bli dårlig i flere dager etter å ha vært sosial? Det sliter på meg, syns det er urettferdig. Nå er jeg flink å tar medisiner og alt, likevel føler jeg meg ikke bra :( Vil dette gå over etterhvert? 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg var i selskap på lørdag og koste meg, vi var få folk. Likevel ble jeg kjempedårlig i går, og er ikke bra i dag heller. Sliter veldig med hodepine og vondt i kroppen for tia, alle veier har jeg vondt. Nå er jeg redd for å ta relpax, redd for å tisse på meg. Er det vanlig for dere som sliter psykisk, å bli dårlig i flere dager etter å ha vært sosial? Det sliter på meg, syns det er urettferdig. Nå er jeg flink å tar medisiner og alt, likevel føler jeg meg ikke bra :( Vil dette gå over etterhvert? 

Vet ikke hva som er vanlig jeg, men jeg er ihvertfall sliten/dårlig i noen dager etter å ha vært sosial. Avhengig av hvem jeg har vært sosial med og hvor lenge så er jeg sliten i alt fra noen timer til to uker.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Vet ikke hva som er vanlig jeg, men jeg er ihvertfall sliten/dårlig i noen dager etter å ha vært sosial. Avhengig av hvem jeg har vært sosial med og hvor lenge så er jeg sliten i alt fra noen timer til to uker.

Å Herregud da har vi det likt, det føles som å være fyllesyk? Er det sånn med deg og?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å Herregud da har vi det likt, det føles som å være fyllesyk? Er det sånn med deg og?

Jepp, akkurat sånn er det. Så får jeg skikkelig vondt i musklene i nakken/halsen, noen ganger setter det seg i hodet, men ikke alltid. Men kroppen føles det som har vært på en skikkelig fyllekule.

Skrevet

Jepp, akkurat sånn er det. Så får jeg skikkelig vondt i musklene i nakken/halsen, noen ganger setter det seg i hodet, men ikke alltid. Men kroppen føles det som har vært på en skikkelig fyllekule.

Uff ja, det er utrolig slitsomt. Kan jo like godt drikke alkohol, blir like dårlig uansett. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff ja, det er utrolig slitsomt. Kan jo like godt drikke alkohol, blir like dårlig uansett. 

Nja, om jeg drikker alkohol så kan jeg slenge på en skikkelig fylleangst i tillegg så det dropper jeg :P

Skrevet

Nja, om jeg drikker alkohol så kan jeg slenge på en skikkelig fylleangst i tillegg så det dropper jeg :P

Ja kjenner til fylleangst jeg og :P Ekkelt er det! Men i går hadde jeg angst og, trodde jeg skulle dø. Det var så vondt psykisk og fysisk. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kjenner til fylleangst jeg og :P Ekkelt er det! Men i går hadde jeg angst og, trodde jeg skulle dø. Det var så vondt psykisk og fysisk. 

Ja, det er skikkelig ekkelt. Jeg fikk en forklaring på det en gang. Visst nok er det leveren som tar seg av stress/angst. Når man drikker alkohol blir leveren skadet og derfor får man fylleangst. Hmm, jeg klarer visst ikke forklare det ordentlig.

Skrevet

Ja, det er skikkelig ekkelt. Jeg fikk en forklaring på det en gang. Visst nok er det leveren som tar seg av stress/angst. Når man drikker alkohol blir leveren skadet og derfor får man fylleangst. Hmm, jeg klarer visst ikke forklare det ordentlig.

Står vel dårlig til med leveren min da, hvis den påvirkes av stress og angst. 

Skrevet

Jeg er helt avhengig av å være sosial, blir ikke dårlig av det

Skrevet

Står vel dårlig til med leveren min da, hvis den påvirkes av stress og angst. 

Mm...min også ;)

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Jeg er helt avhengig av å være sosial, blir ikke dårlig av det

Heldig du da :) Jeg vil være mer sosial, men så er det det at jeg blir dårlig. Ikke fristende da....

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Mm...min også ;)

Da er vi ihvertfall to om det ;) 

Skrevet

Da er vi ihvertfall to om det ;) 

Hehe, ja, en fattig trøst ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...