stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 Jeg var i selskap på lørdag og koste meg, vi var få folk. Likevel ble jeg kjempedårlig i går, og er ikke bra i dag heller. Sliter veldig med hodepine og vondt i kroppen for tia, alle veier har jeg vondt. Nå er jeg redd for å ta relpax, redd for å tisse på meg. Er det vanlig for dere som sliter psykisk, å bli dårlig i flere dager etter å ha vært sosial? Det sliter på meg, syns det er urettferdig. Nå er jeg flink å tar medisiner og alt, likevel føler jeg meg ikke bra Vil dette gå over etterhvert? 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg var i selskap på lørdag og koste meg, vi var få folk. Likevel ble jeg kjempedårlig i går, og er ikke bra i dag heller. Sliter veldig med hodepine og vondt i kroppen for tia, alle veier har jeg vondt. Nå er jeg redd for å ta relpax, redd for å tisse på meg. Er det vanlig for dere som sliter psykisk, å bli dårlig i flere dager etter å ha vært sosial? Det sliter på meg, syns det er urettferdig. Nå er jeg flink å tar medisiner og alt, likevel føler jeg meg ikke bra Vil dette gå over etterhvert? Vet ikke hva som er vanlig jeg, men jeg er ihvertfall sliten/dårlig i noen dager etter å ha vært sosial. Avhengig av hvem jeg har vært sosial med og hvor lenge så er jeg sliten i alt fra noen timer til to uker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Vet ikke hva som er vanlig jeg, men jeg er ihvertfall sliten/dårlig i noen dager etter å ha vært sosial. Avhengig av hvem jeg har vært sosial med og hvor lenge så er jeg sliten i alt fra noen timer til to uker. Å Herregud da har vi det likt, det føles som å være fyllesyk? Er det sånn med deg og? 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Å Herregud da har vi det likt, det føles som å være fyllesyk? Er det sånn med deg og? Jepp, akkurat sånn er det. Så får jeg skikkelig vondt i musklene i nakken/halsen, noen ganger setter det seg i hodet, men ikke alltid. Men kroppen føles det som har vært på en skikkelig fyllekule. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Jepp, akkurat sånn er det. Så får jeg skikkelig vondt i musklene i nakken/halsen, noen ganger setter det seg i hodet, men ikke alltid. Men kroppen føles det som har vært på en skikkelig fyllekule. Uff ja, det er utrolig slitsomt. Kan jo like godt drikke alkohol, blir like dårlig uansett. 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Uff ja, det er utrolig slitsomt. Kan jo like godt drikke alkohol, blir like dårlig uansett. Nja, om jeg drikker alkohol så kan jeg slenge på en skikkelig fylleangst i tillegg så det dropper jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Nja, om jeg drikker alkohol så kan jeg slenge på en skikkelig fylleangst i tillegg så det dropper jeg Ja kjenner til fylleangst jeg og Ekkelt er det! Men i går hadde jeg angst og, trodde jeg skulle dø. Det var så vondt psykisk og fysisk. 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja kjenner til fylleangst jeg og Ekkelt er det! Men i går hadde jeg angst og, trodde jeg skulle dø. Det var så vondt psykisk og fysisk. Ja, det er skikkelig ekkelt. Jeg fikk en forklaring på det en gang. Visst nok er det leveren som tar seg av stress/angst. Når man drikker alkohol blir leveren skadet og derfor får man fylleangst. Hmm, jeg klarer visst ikke forklare det ordentlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Ja, det er skikkelig ekkelt. Jeg fikk en forklaring på det en gang. Visst nok er det leveren som tar seg av stress/angst. Når man drikker alkohol blir leveren skadet og derfor får man fylleangst. Hmm, jeg klarer visst ikke forklare det ordentlig. Står vel dårlig til med leveren min da, hvis den påvirkes av stress og angst. 0 Siter
Annkarin Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 Jeg er helt avhengig av å være sosial, blir ikke dårlig av det 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Står vel dårlig til med leveren min da, hvis den påvirkes av stress og angst. Mm...min også 1 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Jeg er helt avhengig av å være sosial, blir ikke dårlig av det Heldig du da Jeg vil være mer sosial, men så er det det at jeg blir dårlig. Ikke fristende da.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2016 Forfatter Skrevet 29. august 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Mm...min også Da er vi ihvertfall to om det 0 Siter
Trine Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Da er vi ihvertfall to om det Hehe, ja, en fattig trøst 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.