Gå til innhold

Fått nok av dårlig behandling av smerter i helsevesenet, nå prøver jeg ut hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år med kronisk smerter der jeg ikke har fått god nok smertebehandling på grunn av psykisksykdom gir jeg nå opp å bli kvitt smertene med hjelp fra helsevesenet. Synes det er trist da jeg ønsker å være lovlydige og jeg er i tillegg avholds menneske når det kommer til alkohol. 

Men jeg ser nå at jeg ikke har noe valg jeg kan ikke leve resten av mitt liv med smerter som gjør hverdagen til et helvete og hindrer meg i å sove om natten.

Slutte på DPS får jeg også gjøre ,blir vel ikke ønsket der når jeg bruker ulovlige medisiner.Men det gjør ikke noe egentlig etter 13 år i psykiatrien er jeg passe lei dem og.

Har helt mistet troa på norsk helsevesen, skulle ønske jeg bodde i USA.

Ikke noe spørsmål her måtte bare få ut litt frustrasjon. 

Anonymkode: e3c9d...654

Skrevet

Det eneste er at hasj ødelegger lungene dine om du røyker det uten filter. Også med filter er det ødeleggende. Du bde i så fall fått inn virkestoffet på andre måter.

Anonymkode: f2bb7...b43

Skrevet

Det finnes marijuanapiller som folk med MS får som ikke gir rus og etter sigende ikke skal ha bivirkninger.  Spør legen din om det er mulig å få dem. Jeg aner ikke navnet. I USA hadde du sannsynlig fått medisinsk marijuana på resept om du bodde i den riktige staten.

Skrevet

Bake hasjen i Brownis er det ikke det de gjør på film? Men kanskje ikke så virksomt da?

motorPrøysen
Skrevet (endret)

Du kan få medisinsk cannabis på resept fra en nederlandsk lege. Med papirene i orden kan du både innføre og bruke den lovlig i Norge.

Du kan forsåvidt også få det utskrevet av en norsk lege, men jeg tror du vil ha vanskeligere for å finne en lege som vil gjøre det her i landet.

Endret av motorPrøysen
Skrevet

Ok,det viste jeg ikke det er noe å tenke på i lengden, holder det med kroniske smerter i Nederland? Du behøver ikke å være døende eller noe sånn? Må jeg ha med papirer fra Norge over hva som gir smerte?

Foreløpig får jeg kjøpe fra gata for å teste ut .

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ok,det viste jeg ikke det er noe å tenke på i lengden, holder det med kroniske smerter i Nederland? Du behøver ikke å være døende eller noe sånn? Må jeg ha med papirer fra Norge over hva som gir smerte?

Foreløpig får jeg kjøpe fra gata for å teste ut .

Du kan ha med deg 3 måneders forbruk (kanskje 100-150 gram), kvaliteten er bedre der enn på møkkastoffene du får på gata, og du risikerer ikke straff. Det er også langt billigere.

Tror ikke det er noe problem å finne en lege der som skriver det ut.

Skrevet

Vet ikke om dette er så smart...

Anonymkode: 1deb8...8f6

Skrevet

Jeg er absolutt ikke for illegale rusmidler (ettersom jeg har vært (mis)bruker av forskjellige stoffer), men hvis du absolutt har bestemt deg for at hasj er løsningen på dine smerter, hvorfor kjøper du da ikke opiater illegalt hvis det er smertelindringen og søvnen som gjør at  du velger dette drastiske skrittet?
Hva er det som får deg til å tro at hasj er det som vil gjøre det bedre?

Skrevet

Jeg har opiater det hjelper ikke nok , så derfor tenkte jeg å bruke hasj, det er for meg enklere å få tak i også siden jeg kjenner folk som driver med det .Kjenner ingen som selger piller.

Skrevet

Du har også sativex som er beregnet til ms pasienter, men har lest andre som har fått det av andre grunner. Men den er igjen sinnsykt dyr i pris.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Etter 10 år med kronisk smerter der jeg ikke har fått god nok smertebehandling på grunn av psykisksykdom gir jeg nå opp å bli kvitt smertene med hjelp fra helsevesenet. Synes det er trist da jeg ønsker å være lovlydige og jeg er i tillegg avholds menneske når det kommer til alkohol. 

Men jeg ser nå at jeg ikke har noe valg jeg kan ikke leve resten av mitt liv med smerter som gjør hverdagen til et helvete og hindrer meg i å sove om natten.

Slutte på DPS får jeg også gjøre ,blir vel ikke ønsket der når jeg bruker ulovlige medisiner.Men det gjør ikke noe egentlig etter 13 år i psykiatrien er jeg passe lei dem og.

Har helt mistet troa på norsk helsevesen, skulle ønske jeg bodde i USA.

Ikke noe spørsmål her måtte bare få ut litt frustrasjon. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har opiater det hjelper ikke nok , så derfor tenkte jeg å bruke hasj, det er for meg enklere å få tak i også siden jeg kjenner folk som driver med det .Kjenner ingen som selger piller.

Det høres ut på meg som du ikke bør begynne med cannabis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...