aa-k-j Skrevet 30. august 2016 Skrevet 30. august 2016 Fastlegen min nevnte å søke meg inn på valen psykiatriske, men forstår ikke hvorfor egentlig. Ikke er jeg voldelig eller psykotisk så virket merkelig at han nevnte det. Lurer på om han vet hva tilbud de egentlig har. Så vidt jeg vet så har de ikke tilbud til meg og mine problemer. Ble jo ikke aktuelt da jeg har familie som jobber der. Hvorfor valen liksom og ikke DPSet her? kan noen forklare meg dette? Er legen min noe uvitende om valen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2016 Skrevet 30. august 2016 4 minutter siden, aa-k-j skrev: Fastlegen min nevnte å søke meg inn på valen psykiatriske, men forstår ikke hvorfor egentlig. Ikke er jeg voldelig eller psykotisk så virket merkelig at han nevnte det. Lurer på om han vet hva tilbud de egentlig har. Så vidt jeg vet så har de ikke tilbud til meg og mine problemer. Ble jo ikke aktuelt da jeg har familie som jobber der. Hvorfor valen liksom og ikke DPSet her? kan noen forklare meg dette? Er legen min noe uvitende om valen? Valen er ikke bare for de voldelige og psykotiske.... 0 Siter
aa-k-j Skrevet 30. august 2016 Forfatter Skrevet 30. august 2016 Har forsøkt å undersøke, men det jeg finner om valen er ikke tilbud som passer meg. Mulig ikke alt står der. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2016 Skrevet 30. august 2016 3 minutter siden, aa-k-j skrev: Har forsøkt å undersøke, men det jeg finner om valen er ikke tilbud som passer meg. Mulig ikke alt står der. De har to dps avdelinger i tillegg til det andre. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 30. august 2016 Forfatter Skrevet 30. august 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: De har to dps avdelinger i tillegg til det andre. Var valen sykehus han sa, men mulig han sa feil. Ska iallefall høre med han om hva han egentlig mente. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 30. august 2016 Forfatter Skrevet 30. august 2016 Joda har nok rett du. Enten sa han feil eller så misforsto jeg som vanlig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2016 Skrevet 30. august 2016 5 minutter siden, aa-k-j skrev: Var valen sykehus han sa, men mulig han sa feil. Ska iallefall høre med han om hva han egentlig mente. Dps og er en del av Valen sykehus. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 30. august 2016 Forfatter Skrevet 30. august 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Dps og er en del av Valen sykehus. Ja fant ut det etter litt leting på nettet. Ska uansett høre om hvorfor han nevnte det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2016 Skrevet 30. august 2016 1 minutt siden, aa-k-j skrev: Ja fant ut det etter litt leting på nettet. Ska uansett høre om hvorfor han nevnte det. Ja det må du jo gjøre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.