Gå til innhold

NHD-lege som ikke vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen min nevnte å søke meg inn på valen psykiatriske, men forstår ikke hvorfor egentlig. Ikke er jeg voldelig eller psykotisk så virket merkelig at han nevnte det. Lurer på om han vet hva tilbud de egentlig har. Så vidt jeg vet så har de ikke tilbud til meg og mine problemer. Ble jo ikke aktuelt da jeg har familie som jobber der. Hvorfor valen liksom og ikke DPSet her? kan noen forklare meg dette? Er legen min noe uvitende om valen? 

Skrevet
4 minutter siden, aa-k-j skrev:

Fastlegen min nevnte å søke meg inn på valen psykiatriske, men forstår ikke hvorfor egentlig. Ikke er jeg voldelig eller psykotisk så virket merkelig at han nevnte det. Lurer på om han vet hva tilbud de egentlig har. Så vidt jeg vet så har de ikke tilbud til meg og mine problemer. Ble jo ikke aktuelt da jeg har familie som jobber der. Hvorfor valen liksom og ikke DPSet her? kan noen forklare meg dette? Er legen min noe uvitende om valen? 

Valen er ikke bare for de voldelige og psykotiske....

Skrevet

Har forsøkt å undersøke, men det jeg finner om valen er ikke tilbud som passer meg. Mulig ikke alt står der. 

Skrevet
3 minutter siden, aa-k-j skrev:

Har forsøkt å undersøke, men det jeg finner om valen er ikke tilbud som passer meg. Mulig ikke alt står der. 

De har to dps avdelinger i tillegg til det andre. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

De har to dps avdelinger i tillegg til det andre. 

Var valen sykehus han sa, men mulig han sa feil. Ska iallefall høre med han om hva han egentlig mente. 

Skrevet

Joda har nok rett du. Enten sa han feil eller så misforsto jeg som vanlig :P

Skrevet
5 minutter siden, aa-k-j skrev:

Var valen sykehus han sa, men mulig han sa feil. Ska iallefall høre med han om hva han egentlig mente. 

Dps og er en del av Valen sykehus. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dps og er en del av Valen sykehus. 

Ja fant ut det etter litt leting på nettet. Ska uansett høre om hvorfor han nevnte det. 

Skrevet
1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Ja fant ut det etter litt leting på nettet. Ska uansett høre om hvorfor han nevnte det. 

Ja det må du jo gjøre :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...