Gå til innhold

En ubehagelig tanke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du deler psykelige tanker med behandler , er ikke det egentlig utrygt ? Du kan jo bli kastet bak lås og slå og bli meldt til barnevern ?

Er dette min paranoia ? Får du noen advarsel ?

Anonymkode: 807ae...d2e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du deler psykelige tanker med behandler , er ikke det egentlig utrygt ? Du kan jo bli kastet bak lås og slå og bli meldt til barnevern ?

Det er heldigvis ingen kriminell handling å være psykisk syk. Du blir ikke kastet bak lås og slå og i fengsel fordi du strever med livet. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis har jeg ikke små barn lenger, men ja folk i hjelpesystemet var bekymret for mine barn pga meg. 

Skrevet
8 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er heldigvis ingen kriminell handling å være psykisk syk. Du blir ikke kastet bak lås og slå og i fengsel fordi du strever med livet. 

Dessverre ikke min erfaring og jeg klarer ikke komme over det.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ikke min erfaring og jeg klarer ikke komme over det.

Da må det ligge mer bak, man blir ikke kastet i fengsel for å være deprimert, paranoid, eller har andre diagnoser. Ble du kastet i fengsel så var det pga handlinger som var i strid med landets lover og regler. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at om barnevernet blir koblet inn, så er det gode grunner til det. De er der først og fremst for å hjelpe folk til å bli bedre foreldre. Det er vanskelig for barn å vokse opp med en mor og/eller far som er psykisk syk, det har jeg selv kjent på i hele oppveksten. Skulle ønske noen sa i fra den gangen. Jeg har selv valgt å ikke få barn, fordi jeg også harnblitt psykisk syk, sannsynligvis pga oppveksten. Derfor synes jeg du først og fremst skal være åpen, så folk får hjulpet deg og eventuelt barna dine.

Anonymkode: b32b3...42e

Gjest (Huff)container
Skrevet
17 minutter siden, XbellaX skrev:

Da må det ligge mer bak, man blir ikke kastet i fengsel for å være deprimert, paranoid, eller har andre diagnoser. Ble du kastet i fengsel så var det pga handlinger som var i strid med landets lover og regler. 

Skrevet

Ja jeg var beruset fordi jeg egentlig ikke torde å be om krisehjelp når jeg var redd for livet. Aldri gjort før. Paranoid og depressiv i tillegg. Ble straffet for livet. Gjenopplever marerittet hver dag. 

Skrevet
47 minutter siden, XbellaX skrev:

Men det kan bli litt av en heksejakt!

Skrevet

Formelt frikjent fra alle heksejakt , men ser etter tegn på det likevel. Grusomt plagsomt .

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Formelt frikjent fra alle heksejakt , men ser etter tegn på det likevel. Grusomt plagsomt .

Jeg var gjennom heksejakt, det er plagsomt ja. Og de kalte meg paranoid, jeg hadde god grunn til å være det :( 

Skrevet

Nå blir de sinte på meg om jeg sier jeg har grunnlag for dette .

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå blir de sinte på meg om jeg sier jeg har grunnlag for dette .

Men en psykolog sa ingenting til verken BV eller BUP, enda de prøvde å få tak i han gjentatte ganger. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg var beruset fordi jeg egentlig ikke torde å be om krisehjelp når jeg var redd for livet. Aldri gjort før. Paranoid og depressiv i tillegg. Ble straffet for livet. Gjenopplever marerittet hver dag. 

Du skriver ingenting om hvilke handlinger du gjorde når du var beruset, det er jo av vesentlig betydning, du skal være godt over gjennomsnittet beruset for å bli kjørt avsted av politet. Jeg synes det er trist at du opplevde dette i den situasjonen du var i men jeg synes vel kanskje ikke det er så rart likevel(?). Dersom du på en eller annen måte var såpass rabiat at politiet opplevde du ville hatt det tryggest om du ble satt i fengsel for å sove ut rusen (som jeg tolker det til, og korriger meg om jeg tar feil), så var det kanskje nødvendig? Ville det vært forsvarlig av dem å la deg være alene(?) beruset og åpenbart ikke helt deg selv? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...