Gå til innhold

Er jeg utsatt for partnerdrap?

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig løsning å bruke nettet til å skremme opp deg selv. Begynner å lure på om du troller?

Anonymkode: 662d0...d70

Nei det gjør jeg ikke. Jeg ville bare vite hvor "vanlig" eller "ofte" at det skjer og ville forsikre meg om at de fleste partner drap skjer i affekt "der og da" og ikke flere år etter. Så jeg prøvde å finne svar som beroliget meg, men klarte ikke det.

Anonymkode: b885b...32c

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

68

• Trine

23

• XbellaX

6

• Kayia

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, som sagt, takk for alle svar. Setter pris på deres innspill. Jeg forstår nok selv at sjansene er små, men jeg tror dessverre at de er der. Hvem som helst kan dø i en bilulykke, det er "normalt", men ikke alle kan bli drept av eksen sin og ikke alle går og er redd for det heller. Så jeg skal oppsøke hjelp. I mellomtiden får jeg krysse fingrene for at det ikke skjer noe da... Så får vi se om jeg klarer å leve med frykten. Kanskje dør han tilfeldigvis en dag, problem solved! 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør jeg ikke. Jeg ville bare vite hvor "vanlig" eller "ofte" at det skjer og ville forsikre meg om at de fleste partner drap skjer i affekt "der og da" og ikke flere år etter. Så jeg prøvde å finne svar som beroliget meg, men klarte ikke det.

Hvilke beroligende svar er du ute etter? Du har fått MANGE gode råd og beroligende svar. Du trenger profesjonell hjelp til å takle angsten din. 

Anonymkode: d1a0d...95b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så konjunksjonen er at uansett hvor redd jeg er i han og uansett hva jeg var utsatt for da vi var sammen, har det gått to år uten at noe har skjedd så er sjansene små for at det skjer om 3-4 eller 5 år for eksempel?

hvis du var utsatt for en voldelig og sjalu type, og du stakk, hadde du da ikke vært redd denne personen etter to år så lenge den personen holder seg unna? 

Svar på avsnitt 1: Ja. 

Svar på avsnitt 2: Håper på nei. Dersom ja ville jeg søkt hjelp. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har ikke lest hva jeg skriver, og har noen påstander om at jeg påfører ts skade, som er ganske på kanten. Anbefaler deg å stoppe nå. Du påstår at sammenhengen mellom vold og mord er svak, og damhadde det vært fint med kilder for de påstandene. Ellers er det vanligvis ikke noe problem for en del å kjenne igjen de ulike anonymkodene, men mulig det er spesielt vanskelig for deg. Du har ikke lest det jeg har skrevet i alle fall. Og ja, rapporter i vei. 

Anonymkode: 341f1...0f1

Vet ikke hvordan dette startet jeg, men jeg har sett litt bakover og ser at jeg svarte deg på et innlegg som jeg trodde var fra ts så det kan hende det er derfor du har eksplodert så veldig på meg. Uansett så hadde det vært fint om du ikke fortalte meg hva det er jeg påstår for akkurat det vet jeg mye bedre enn deg i og med at det faktisk er mine påstander. Det er mange her som blander de anonyme, så det er ikke bare jeg som roter med det der. Og jo, jeg har lest det du skriver. Nok en gang, det vet jeg så veldig mye bedre enn deg.

Skrevet
17 timer siden, Trine skrev:

Vet ikke hvordan dette startet jeg, men jeg har sett litt bakover og ser at jeg svarte deg på et innlegg som jeg trodde var fra ts så det kan hende det er derfor du har eksplodert så veldig på meg. Uansett så hadde det vært fint om du ikke fortalte meg hva det er jeg påstår for akkurat det vet jeg mye bedre enn deg i og med at det faktisk er mine påstander. Det er mange her som blander de anonyme, så det er ikke bare jeg som roter med det der. Og jo, jeg har lest det du skriver. Nok en gang, det vet jeg så veldig mye bedre enn deg.

Hehe, det var en påstand du kunne brukt på barneskolen, men det sier litt om nivået du argumenterer på. Blir du ikke flau? Du har jo skrevet påstandene svart på hvitt her, så det er ikke vanskelig å se hva du påstår og ikke påstår. Men du tåkeprater en del, og har null argumenter. Uansett er jeg ferdig med å diskutere med deg, det gir ingenting. Ha det bra.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, det var en påstand du kunne brukt på barneskolen, men det sier litt om nivået du argumenterer på. Blir du ikke flau? Du har jo skrevet påstandene svart på hvitt her, så det er ikke vanskelig å se hva du påstår og ikke påstår. Men du tåkeprater en del, og har null argumenter. Uansett er jeg ferdig med å diskutere med deg, det gir ingenting. Ha det bra.

Som du roter. Det du fremhever har ikke noe med noen påstander å gjøre. Veldig mye tyder på at du bare ønsker å lage kvalme så det er like greit at du er ferdig med diskusjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...