AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Hei... Er i en alvorlig depresjon etter en manisk episode. I over en uke har jeg vært sengeliggende. Ligger å vrir meg i smerte og angst, og gråter. Alt er helt mørkt. Har prøvd å gå ut, men føler meg så sliten og dårlig. Kroppen er skrudd av. Har ikke kunnet gjort noe av det jeg skulle denne uka. Det eneste jeg har sett frem til var neste time på DPS, fordi jeg må ha hjelp, og jeg skal også bytte medisiner, men de ringte og avlyste timen nå. Jeg vet ikke hvordan jeg skal overleve til neste time, som jeg for øvrig ikke vet når blir. Synes det er litt rart at de ikke i det minste spør på tlf om det går greit, når de ringer en alvorlig deprimert pasient. Jeg vet ikke om jeg holder ut over helgen. Noen tips? Anonymkode: 85f2a...d4d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Ring og be om en telefonkonsultasjon med en lege i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.