Gå til innhold

Hvor mye koster egentllg en time hos psykiater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster egentllg en time hos psykiater i det offentlige helsevesen? Man betaler jo bare egenandel.. Hva skulle en betalt hvis en måtte betale alt selv? 

Anonymkode: 76d5f...27a

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster egentllg en time hos psykiater i det offentlige helsevesen? Man betaler jo bare egenandel.. Hva skulle en betalt hvis en måtte betale alt selv? 

Aner ikke, men i det private varierer det endel. Psykia tar 2490,- pr time, Volvat mellom 1600,- og 2560,- pr time. Billigste jeg har sett tok 1450,- pr time.

Anonymkode: 39570...db3

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er 306 kr, hvis ikke det har økt da. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det er 306 kr, hvis ikke det har økt da. 

Det er 320, men det er bare egenandelen. Prisen er ganske mange ganger høyere enn det

Anonymkode: d6c27...788

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er 320, men det er bare egenandelen. Prisen er ganske mange ganger høyere enn det

Ok. Ja hos private er det vel det. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja hos private er det vel det. 

Den reelle prisen er langt høyere i det offentlige også, men fordi staten tar brorparten av regningen betaler du bare en liten del i egenandel.

Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Den reelle prisen er langt høyere i det offentlige også, men fordi staten tar brorparten av regningen betaler du bare en liten del i egenandel.

Å det visste jeg ikke...

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å det visste jeg ikke...

Hvordan kan du tro at 320 pr time er nok til å dekke alle kostander og lønne psykiateren?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du tro at 320 pr time er nok til å dekke alle kostander og lønne psykiateren?

Snakker dere om hva en psykiater tjener i timen nå?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Snakker dere om hva en psykiater tjener i timen nå?

Prisen skal jo dekke langt mer enn timelønnen til psykiateren, på et sykehus eller et legekontor er det mange flere kostnader enn det som skal dekkes inn.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Prisen skal jo dekke langt mer enn timelønnen til psykiateren, på et sykehus eller et legekontor er det mange flere kostnader enn det som skal dekkes inn.

Å så komplisert :( Her spurte en om hva man betalte for en time hos en psykiater, var det jeg svarte på.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å så komplisert :( Her spurte en om hva man betalte for en time hos en psykiater, var det jeg svarte på.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

345 er det. Egenandelen har nettopp økt.

Skrevet
7 minutter siden, Trine skrev:

Æsj. Har rukket å få frikort i mellomtiden. 

Skrevet
12 minutter siden, Trine skrev:

Det var en kraftig økning. Så er det med borgelig regjering. Ett eksempel på hvordan skattelettelsene til de rikeste skal dekkes inn.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Har rukket å få frikort i mellomtiden. 

Jeg også, men de hadde hengt opp en lapp med den nye prisen på DPS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...