AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Ser det har vært noen tråder her i det siste om priser i psykiatrien, jeg betaler ingen ting og har ikke gjort det på flere år men jeg gjorde det før vet ikke hvorfor DPS gar sluttet å kreve betaling av meg. Er det noen andre her som ikke betaler og som vet hvorfor Dps krever betaling av noen pasienter og ikke andre? Jeg har råd til å betale og er der frivillig. Anonymkode: 78b18...040 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det har vært noen tråder her i det siste om priser i psykiatrien, jeg betaler ingen ting og har ikke gjort det på flere år men jeg gjorde det før vet ikke hvorfor DPS gar sluttet å kreve betaling av meg. Er det noen andre her som ikke betaler og som vet hvorfor Dps krever betaling av noen pasienter og ikke andre? Jeg har råd til å betale og er der frivillig. Anonymkode: 78b18...040 Har du minstetrygd? Anonymkode: d1c17...3fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 78b18...040 Det var rart. Anonymkode: d1c17...3fa 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Kommer vel an på hvilken avdeling du er på. Rehabilitering er vel gratis? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 Skrevet 3. september 2016 Det er rehab, men betalte der i begynnelsen, men det var en tidligere behandler som nevnte i en bi-setning en gang at jeg ikke skulle betale da jeg var paragraf 4 pasient men jeg er en 2-1 pasient. Men det er kanskje fordi det er rehab,selv om jeg ikke merker noen forskjell fra almen psykiatrisk.Synes bare det er litt rart at noen må betale uansett dårlig inntekt imens jeg med god inntekt slipper. Anonymkode: 78b18...040 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.