Gå til innhold

Hvorfor må ikke alle betale egenandel på DPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har vært noen tråder her i det siste om priser i psykiatrien, jeg betaler ingen ting og har ikke gjort det på flere år men jeg gjorde det før vet ikke hvorfor DPS gar sluttet å kreve betaling av meg. Er det noen andre her som ikke betaler og som vet hvorfor Dps krever betaling av noen pasienter og ikke andre? Jeg har råd til å betale og er der frivillig. 

Anonymkode: 78b18...040

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det har vært noen tråder her i det siste om priser i psykiatrien, jeg betaler ingen ting og har ikke gjort det på flere år men jeg gjorde det før vet ikke hvorfor DPS gar sluttet å kreve betaling av meg. Er det noen andre her som ikke betaler og som vet hvorfor Dps krever betaling av noen pasienter og ikke andre? Jeg har råd til å betale og er der frivillig. 

Har du minstetrygd?

Anonymkode: d1c17...3fa

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 

Det var rart.

Anonymkode: d1c17...3fa

Worrisome Plenty
Skrevet

Kommer vel an på hvilken avdeling du er på. Rehabilitering er vel gratis?

Skrevet

Det er rehab, men betalte der i begynnelsen, men det var en tidligere behandler som nevnte i en bi-setning en gang at jeg ikke skulle betale da jeg var paragraf 4 pasient men jeg er en 2-1 pasient. Men det er kanskje fordi det er rehab,selv om jeg ikke merker noen forskjell fra almen psykiatrisk.Synes bare det er litt rart at noen må betale uansett dårlig inntekt imens jeg med god inntekt slipper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...