AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Psykiateren sa til meg her om dagen at jeg er kronisk suicidal. Betyr det at hun mener jeg har en pf? Har nemlig googlet og lest litt, og de som er kronisk suicidale har gjerne eupf eller ptsd. Anonymkode: 58b68...b9f 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykiateren sa til meg her om dagen at jeg er kronisk suicidal. Betyr det at hun mener jeg har en pf? Har nemlig googlet og lest litt, og de som er kronisk suicidale har gjerne eupf eller ptsd. Anonymkode: 58b68...b9f Vanligvis dreier dette seg om PF. Jeg synes langt heller du bør ta det opp med henne slik at du får et utdypet og forhåpentligvis godt svar som stemmer ut i fra akkurat din situasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 Skrevet 2. september 2016 Det er ett av trekkene ved eupf. Altså ett eneste trekk. Det er mange som har enkelte problematiske trekk uten at de nødvendigvis har en personlighetsforstyrrelse. Du må ha minst fem av de ni trekkene for å ha diagnosen. Spør psykiateren din. Anonymkode: 1267c...e4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.